Ga naar inhoud


RTL Nitro HD fta tijdens voetbal


de vrije fries

Aanbevolen berichten

hoi,

 

tussen 3 en 6 september zal RTL Nitro HD fta zijn geduurende de volgende voetbal wedstrijden:


Der Privatsender RTL Nitro zeigt drei Spiele in der Qualifikation zur EM-Endrunde 2016 in Frankreich unverschlüsselt in HD. Die Begegnungen Niederlande gegen Island am 3. September (ab 20.15 Uhr), Spanien gegen Slowakei am 5. September und (ab 20.15 Uhr) und Niederlande gegen die Türkei einen Tag später (ab 17.30 Uhr) können somit über Kabel, Satellit und IPTV empfangen werden. Extra für den Fußball hebt RTL Nitro die Verschlüsselung auf. 

Moderator ist Markus Kavka, als Experte steht ihm der ehemalige Nationalspieler Steffen Freund zur Seite. Kommentator der beiden Spiele der Niederlande ist Stefan Fuckert. Timo Latsch kommentiert die Begegnung Spanien gegen Slowakei. www.rtlnitro.de

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hoort vaak dat zenders de codering aanzetten bij voetbalwedstrijden... Nitro zet de codering uit. Mooi initiatief!

Ik ben geen voetbal liefhebber, maar veel mensen zullen hier blij mee zijn!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het enige verschil is dat de gratis versie SD is en de gecodeerde HD. Die maakt deel uit van het HD+ pakket.

Nu vind ik de sd versies van de duitse commerciele zenders behoorlijk goede beeldkwaliteit hebben... dus ik zou er zelf niet voor gaan betalen.  Als er een gratis kijkperiode is, kijk ik uiteraard wel de HD versie, als er dan toevallig iets is wat ik graag wil zien.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...