Ga naar inhoud


DVD's afspelen van de et8000 op de et10000 loopt vast


egbertjan

Aanbevolen berichten

Ik heb een et 8000 en een et 10000 met openpli. Zitten bijde in het zelfde netwerk. Ik heb de schijven in et8000 en de et 10000 met elkaar gemound. Nu heb ik het volgende probleem dat als ik via het netwerk een dvd met menu wil afspelen Hij vast loopt en het beeld blijft zwart bijde kanten op.Na 10 minuten kan ik via exit weer terug naar het menu. Opnames speelt hij prima af via het netwerk. Heb al verschilende kabels switches en routers geprobeert. Ze hebben bijde gigabit snelheid heb het getest en het is gigabit. Wie weet wat ik hier ana kan doen en hoe ik het kan loggen wat er fout gaat. Dan kan ik de log posten.​

 

Ik heb al verschillende dvd's geprobeerd en ze staan op de lokale schijf van beide ontvangers.

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Dit staat in de et 8000

 

<?xml version="1.0" ?>
<mountmanager>
<cifs>
 <mount>
  <active>True</active>
  <hdd_replacement>False</hdd_replacement>
  <ip>192.168.1.6</ip>
  <sharename>HarddiskET10000</sharename>
  <sharedir>Harddisk</sharedir>
  <options>rw</options>
  <username>xxxxx</username>
  <password>xxxxxx</password>
 </mount>
</cifs>
</mountmanager>

 

en dit staat in de et 10000
 

<?xml version="1.0" ?>
<mountmanager>
<cifs>
 <mount>
  <active>True</active>
  <hdd_replacement>False</hdd_replacement>
  <ip>192.168.1.11</ip>
  <sharename>HarddiskET8000</sharename>
  <sharedir>Harddisk</sharedir>
  <options>rw</options>
  <username>xxxxx</username>
  <password>xxxxxx</password>
 </mount>
</cifs>
</mountmanager>
 

aangepast door egbertjan

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik dit tussen opties plaatsen bij rw?

in enkele gevallen is het bekend, afhankelijk van welk image erop staat, dat je het volgende moet toevoegen in de automount.xml

Een enkeling had problemen met de opties =>>> rw,sec=ntlmv2 voor de authenticatie

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...