Ga naar inhoud


dvb-t rtl2832 met de vu+ duo ,scant niet.


spatieman

Aanbevolen berichten

goed, mijn box draait nu openpli ,kan nu weer ziggo kijken.

Bij het doorspitten van de packages zag ik een driver voor rtl2832 based dvb-t sticks, wat wel interesant was, gezien ik een dergelijke stick rond had slingeren.

vanacht nog geprobeerd te scannen, gezien de antenne binnenshuis stond geen signaal gevonden tijdens de scan.

gezien ook nog eens de stick in de front usb stak ,had ik deze vanmorgen in de usb poort achterin gestoken, alleen nu scant hij niet meer.

iemand een enig idee wat ik kan doen, en ja, uit en aan zetten al geprobeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij succesvol installeren komt er een tuner bij. Deze moet je configureren voor EU. De KPN antennes zijn passief gevoed, dus een extra 5V optie (power insertion) moet ofwel via de driver/installatie of via een externe power inserter..

Link naar reactie
Delen op andere sites

de tuner wordt gevonden, denk dat ik het bij toeval gevonden heb, vraag me niet wat ik deed, ik heb 74 zender gevonden.

een van de dingen die ik deed ,was de begin freq ingestelt op kanaal 5.

de stick heeft geen bias-t optie, dus ik moet het even doen met de stock antenne (gelukkig woon ik vrij hoog)

Link naar reactie
Delen op andere sites

74 zenders! Dan ben je spekkoper dat je in Limburg woont. NL, BE en D DVB-T zenders.. Buiten NPO1, NPO2, NPO3 en L1TV dus in NL alles gecodeerd in Conax CAS7 en de buitenlanders helemaal FTA... Mooi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet echt...60 zijn met sleuteltje, en die heb ik op kabel, ging mij om de duitsers, en uitgerekend die wat ik wilde, zijn niet meer actief.

zoals RTL sat1 ,pro7, vox, en de rest.

tja, maar ,experiment met een dvb-t stick is gelukt ,ok, de box kan bij somige zenders er niet om lachen (hangt dus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...