Ga naar inhoud


Plots vreemde schermen bij sat4all in windows 7 ultimate met google chrome.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik gebruik al jaren windows 7 ultimate 64 bits, met daarop o.a. google chrome.

Als beveiliging, gebruik in AVG free, met malwarebytes.

Ik let zeer goed op, waar ik naar surf, en ik kuis mijn pc, met jrt adwclaener en cccleaner.

Helaas, heb ik de laatste tijd op sat4all, vreemde zwarte vensters. zie afb:

post-40019-0-70642700-1445363896_thumb.jpg

Dit heb ik al sinds een paar dagen.

Op de ipad, ervaar ik geen problemen, en de andere laptops staan uitgeleend, of waar ik eigenlijk woon, zodat moeilijk wordt, dit op andere pc's te controleren.

Zou eens moeten zien wat er gebeurd in linux.

Normaal zijn alle programma's up to date.

Kreeg wel eens een kader, dat er iets was met google chrome, en ik vrees, dat het sindsdien is begonnen.

Het is jammer, dat het voor een modale gebruiker, bijna onmogelijk is, of een opmerking betrouwbaar is, of een en ander programma is die je pc wil infecteren.

De programma's vinden nu wel niks, maar das gen garantie voor een cleane pc.

Maar misschien zijn er nog gebruikers?

@ michel of andere administrators, het forum software toevallig niet geupdate, of de servers voorzien van andere (beveiligings) programma's?

Ik zal wel lezen wat of hoe, maar ik hoop, dat het kan worden opgelost, want het kan vervelend zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer eens een update te doen van Google Chrome.

Rechtsboven in je browser staat: Google Chrome aanpassen en beheren.

Dan naar het tabblad gaan " help en over" en klikken op " Over Google Chrome".

Zo wordt er naar de laatste versie gezocht van je browser. Momenteel is dat Versie 46.0.2490.71 m

Dan terug je browser opstarten en hopen dat het daarmee opgelost is.

 

Satfeeds-DX

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon eerst de cache leegmaken van Chrome....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle bovenstaande geprobeerd maar heb dezelfde problemen. Google chrome is ingesteld, dat ie bij afsluiten alles moet leegmaken, er staat niks ingesteld om te onthouden, en ccaleaner maakt de browsers schoon bij afsluiten. Ccleaner, kuist ook de pc bij opstart.

Maar ik vrees dat ik aan de vooravond sta van een her installatie, die een kleine week duurt.

Jammer dat windows 10 nog niet alle hardware ondersteund, anders zou ik bij her installatie naar windows 10 gaan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar ik vrees dat ik aan de vooravond sta van een her installatie, die een kleine week duurt.

 

Sat4all zal een week lang niet hetzelfde zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sat4all zal een week lang niet hetzelfde zijn.

Vergeet niet, dat ik nog een ipad mini2 heb, een laptop op linux, een klein laptopke op windows 7 starter, waar mijn domicilie staat, een laptop met windows 7. en als het echt moet, dan kan dit nog met een single core processor computer. Als die het laat afweten, dan haal ik mijn PIII die draait op windows 2000 boven.Hier staat ook nog een PII op windows 2000. En, dan kan ik nog altijd een pentium 1 bovenhalen, waar windows 98se perfect draait. probleem zal misschien een werkende browser vinden zijn. Werkt niks van bovenstaande, heb ik nog een android stick liggen, met een ab bij en draadloze muis. Met een iphone, lukt dit ook wel, maar is lastig.

Als ik deze pc, waar ik mee bezig ben, moet her installeren, dan heb ik wel nog rommel genoeg, om berichten te lezen en te posten op sat4all, al zal dit wel langer duren, moest dit moeten gebeuren met een PI computerke  :) .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maar ik vrees dat ik aan de vooravond sta van een her installatie, die een kleine week duurt.

 

 

Dat lijkt me toch niet een onoverkomelijk probleem. Neem vooral alle tijd. Ook als het wat langer mocht duren. :D :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee. Sat4all is natuurlijk wel heeeeel belangrijk hè, dat moet je niet onderschatten  :)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ondervind ook andere ongemakken, en ik ga zo maar niet her installeren, maar als ik vergeven wordt door foutmeldingen, en de pc niet lekker meer werkt, dan moet het wel.

Bepaalden moeten om de 3 maanden hun pc herdoen. Bij mij gaat dit meestal tot 3 jaar of meer mee. Zou eens moeten het programma vinden dat uitleest wanneer windows is geactiveerd.

Maar ik zou nog liever een jaartje wachten, dat ik misschien naar windows 10 kan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...