Ga naar inhoud


Vu+ Solo 4k, de eerste ervaringen.


ceesv

Aanbevolen berichten


Oscambutler dat wil wel helpen

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onlangs een vreemd probleem opgemerkt als ik tv kijk of als ik een opname afspeel HD SD uhd het maakt niet uit zo nu en dan heb ik onderin beeld een balk ik zal een sampl toevoegen heeft misschien iemand enig idee wat het probleem is ?

trim.DC41498A-B4C3-4537-854B-3478255EA5AA.MOV

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even op Stevie-V terug te komen. De vraag is kan dat te maken hebben met  deze update van gisteren. Dat het probleem misschien nu na die update verholpen is?

 

- update dvbapp2 (2015-11-04)

  • fix PiP positioning and resizing for video mode 2160p
  • fix SplitScreen for video mode 2160p
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stevie-v heeft dit onderwerp voor mij geplaats het probleem is als volgt, zie filmpje Stevie-v, ik zal het toelichten met wat screenshots die ik heb gemaakt

 

De vraag is kan dat te maken hebben met  deze update van gisteren. 04-11-2015?

 

- update dvbapp2 (2015-11-04)

  • fix PiP positioning and resizing for video mode 2160p
  • fix SplitScreen for video mode 2160p

Kan nu niet testen of het is verholpen maar zou het ermee te maken kunnen hebben?

post-55520-0-40782100-1446714049_thumb.jpg

post-55520-0-36305300-1446714055_thumb.jpg

post-55520-0-48903400-1446714060_thumb.jpg

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zie die fout niet bij mijn Solo 4K.

 

Het lijkt op een timing probleem, wat zowel in de tv als in de ontvanger kan optreden.

Zet hem eens op een ander screenformaat, bijvoorbeeld 720i

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Heb de ontvanger omgeruild, nu afwachten of het probleem weer terug gaat komen.

Neem aan dat ik gewoon netjes op de Solo 4K de hoogste resolutie kan draaien met mijn Samsung UE48JU7000 48 inch Ultra HD/4K TV

Mijn broer heeft precies dezelfde ontvanger, tv en vti software en daar doet zich dit probleem niet voor.

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Even een update

Heb een nieuwe Solo 4 K gekregen

Netjes weer aangesloten en het probleem herhaalt zich.

Dan zal ik het in de tv moeten zoeken, neem aan dat die dan kapot is, mijn broer heeft namelijk dezelfde opstelling en daar doen zich deze problemen totaal niet voor. Heeft zelfde tv, Solo 4 K en ook VTI met alle updates gedraaid.

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Even een update

Heb een nieuwe Solo 4 K gekregen

Netjes weer aangesloten en het probleem herhaalt zich.

Dan zal ik het in de tv moeten zoeken, neem aan dat die dan kapot is, mijn broer heeft namelijk dezelfde opstelling en daar doen zich deze problemen totaal niet voor. Heeft zelfde tv, Solo 4 K en ook VTI met alle updates gedraaid.

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi probbeer dit

Eerst de tv terug naar fabrieksinstellingen……..  ( dit doet u terwijl de tv uit staat middels de volgende combinatie op uw afstandsbediening:  Info > Menu > Mute > Power On……….

Vervolgens ietsje later  zult u een service menu zien waarbij de cursor staat op “Option” deze bevestigen met “Ok” dan ziet u staan “ Factory Reset “ deze ook bevestigen met “Ok” en wachten dat het toestel uit gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is mijn eerste ervaring hahahaha

post-54808-0-02123000-1446817030_thumb.jpeg

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...