Ga naar inhoud


stilstaand beeld maar wel geluid


peterksr

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik ben aan het stoeien met mijn niet goed werkende vu+ duo

heb nu een nieuwe bootloader geplaats via usb stick tevens de nieuwste open pli .

ik heb nu de storing dat ik op de vu stilstaand beeld heb maar wel gewoon het geluid dat  gewoon doorloopt.

wat kan dit nu zijn de ontvanger zit ook vast dus alleen reset via de aan/uit knop.

 

gr peter

aangepast door peterksr

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites


Plugins moet je installeren en activeren, zijn niet standaard actief. Deep standby wordt volgens mij bereikt door (althans in het VTI image) te kiezen voor uitschakelen. Ik zelf zet mijn Solo2 uit met de AB, hij gaat dan in gewone standby. Nadeel is dat hij dan nauwelijks minder stroom gebruikt dan wanneer hij aan staat, voordeel: hij loopt niet meer vast. Je kunt de box ook eens gewoon 24 uur aan laten staan, als hij dan niet vastloopt denk ik dat mijn oplossing werkt.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

ik ben aan het stoeien met mijn niet goed werkende vu+ duo

heb nu een nieuwe bootloader geplaats via usb stick tevens de nieuwste open pli .

ik heb nu de storing dat ik op de vu stilstaand beeld heb maar wel gewoon het geluid dat  gewoon doorloopt.

wat kan dit nu zijn de ontvanger zit ook vast dus alleen reset via de aan/uit knop.

 

gr peter

 

heb je dit op alle kanalen of enkel op cd of tvvl kanalen?

 

en welke softcam gebruik je?

 

en is dit al direct na opstarten of bij kanaalwissel etc..

 

kan je een beetje meer info geven aub?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...