Ga naar inhoud


Hoe is RJ45 wlanbus/router verbonden?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Ik zou m'n Fon modem op een grotere hoogte willen plaatsen om betere rijkwijdte te hebben(auto's op parking ervoor en verbinding is weg...)

Daarom dacht ik een ethernet kabel met 8draden te gebruiken en een paar niet gebruikte draden te gebruiken voor voeding5V.

Kan me iemand aan de bekabeling en funkties van de aansluitingen in de lanbus helpen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Kijk eens bij PoE injector

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen ondersteunt de Fon geen PoE volgens mij. Bij 100 Mbit worden maar 4 aders gebruikt bij gebruik van Cat 5 of betere kabel.

 

Blauw (wit) en Bruin (wit) zou je moeten kunnen gebruiken

 

rj45pinouts.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn standaard kleuren

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je POE wilt gebruiken voor langere bekabeling is het verstandig om een POE set ervoor te nemen, Deze doen een hogere spanning op de kabel, en bij de ontvangerzijde wordt die dan keurig de spanning die gewenst is. Dit is om kabelverliezen op te vangen.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...