Ga naar inhoud


Beste digitale programmagids?


Fietser

Aanbevolen berichten

Wie weet de beste digitale programmagids op Internet? Met niet alleen tijden en programmanamen, maar alle informatie, meer dan EPG-data. Eventueel met mogelijkheid om alle programma's op niet-nederlandse zenders te selecteren waarin Nederlander(s) in een talkshow meepra(a)t(en), of een Nederlands onderwerp of een documentaire over Nederlander(s)?

Een voorbeeld van een (beperkte) gids is www.prisma.de, waarin de vierwekenplanner.

Bij voorbaat dank. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er staan weliswaar geen NL zenders bij (buiten NPO 1-2-3 bekijk ik die toch niet) maar in ben inmiddels wel gecharmeerd door de app van Tivùsat op mijn smartphone.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb timefor.tv eens bekeken... en inderdaad erg goed, ik heb er dan wel se.timefor.tv van germaakt ;)  Hij is ook behoorlijk volledig voor de Zweedse tv...  ik heb nu de zenders voor SE/AT/DE/DK er in zitten... handig.

Nadeel is dat je een internetverbinding moet hebben... bij tv browser blijft de data behouden, ook als je ergens geen internet hebt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overzicht van de Duitse zenders op het gebied van (verre) reizen is te vinden op:

http://www.lernidee.de/de/service/tv-tipps.html

 

Dank je voor dit leuke overzicht.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...