Ga naar inhoud


FON modem, wie gebruikt die en is er tevreden over?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een klein jaar de Fon modem in gebruik, (aangesloten) en sporadisch meld ik me aan met de tablet, zelfs op één meter afstand.

Meestal slaag ik er niet in om een WiFi verbinding tot stand te brengen ,

melding: login failed: Incorrect username or password

 

Al reset modem en spanningsloos zetten voor 60sec, en reset PW, niks helpt???

Modem kapot?

 

Nog een veel gekregen melding op de tablet: er zijn problemen met het veiligheidscertifikaat van deze webside?: ga terug/doorgaan/ ????

aangepast door Jan Ambers
Link naar reactie
Delen op andere sites


login failed: Incorrect username or password  :  simpel : je geeft verkeerde gegevens in.Als je de proximus FON bedoelt moet je de juiste inlog geven die jezelf kan bepalen in je instellingen online.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht ik ook, maar ik heb het ooit éénmaal juist ingegeven, en zodra ik wil inloggen en de eerste letters intik van fonglobal.portal.fon/ verschijnt een kader met die juiste gegevens erin, kan dus nie mis zijn...

Dan vanop de home PC een reset PW gedaan en opnieuw het passw ingevuld dat ik gewoon was, dus Fon stuurt me op mijn email een resetPW, dat ik dan invul, dan kan het toch nie anders dan juist zijn???

 

Toch die mess???

Ik vermoed moden kapot of Fonera z'n software doet het niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ook maar met die providers ben ik niet bekend

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dat bij mij binnen in huis doe dan gaat het ook niet.Je moet buiten het bereik van de hoofdrouter zijn en dan zou het moeten werken.Het dient tenslotte voor onderweg en niet voor thuis.Ik heb een originele fonera en bij mij hangen er regelmatig belgen voor de deur die proximus hebben.Ik ben de enigste in zuid tenerife die dat heeft.

 

 Abuelo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb een originele fonera en bij mij hangen er regelmatig belgen voor de deur die proximus hebben.Ik ben de enigste in zuid tenerife die dat heeft.

 

 Abuelo

Waar ergens in Zuid-Tenerife? Ik was er laatste zomer (Costa Adeje) en heb inderdaad geen FON gevonden (wat ik ook wel op voorhand wist via maps.fon.com). Dus dan gingen we maar naar het café aan de overkant van de straat voor WiFi  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n fon spot, en met android steeds foutieve login en paswoord (tablet en gsm) met ios,windows en linux, lukt dit meteen.

Ik heb ook nog geen oplossing gevonden hiervoor.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met android, via de browser. via de iphone, met de app, en ik zal eens kijken, hoe ik het met de ipad doe, en ik schrijf dan terug.

Maar het lukt niet om met een rechtstreeks fon adres login en paswoord, in te loggen met een android toestel. geprobeerd met 5 toestellen, zowel tablets (samsung en minder bekende merken.) als met smartfoons.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...