Ga naar inhoud


Vakantie tv per maand


satkijker

Aanbevolen berichten

Het satellietgebeuren wordt er niet goedkoper op en daarin volgen ze de trend van vele anderen en om dit te staven heel even off topic , vandaag sms gekregen van Mobistar, 1 minuut bellen 0,30 euro ipv 0,23 euro, 1 sms 0,12 euro ipv 0,07 euro  pfff en ik noem maar 1 voorbeeldje.

Je zou er ook van alles bijsleuren.

We hadden het over hardwarekost, en jij begint over prijs van SMS'jes bij je GSM provider.

Maar goed, dan wissel je toch gewoon van GSM provider?

Er zijn er nog anderen, om van de virtuele operators nog maar te zwijgen.

Dat kun je helaas niet zeggen van de satellietproviders.

Een zenders als Vier HD heb je enkel bij TV Vlaanderen, dus je kunt alleen opzeggen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je zou er ook van alles bijsleuren.

 

Had toch gezegd dat het "even" off topic was, ik heb hier in dit topic al wegenvignetten zien passeren. Nu even terug on topic, heb deze namiddag met TVV dealer gesproken en tot nu toe respons laag (een paar), maar hij zei er ook bij is nog niet echt geweten, voor een nieuw publiek te bereiken, moet er ook radio en tv reclame komen en dat heb ik nog niet gehoord of gezien, hoe klein de markt ook is, er zal altijd wel een publiek zijn. Het grote voordeel van satelliet is (en dat wordt hier dikwijls vergeten) je kan staan in "the middle of nowhere" en je hebt beeld, wat alle andere providers zoals kabel of IPTV providers niet kunnen of er moet wifi zijn, wat lang niet overal zo is. Hij vond het wel persoonlijk ook nogal duur, maar één keer dat je de installatie hebt, kan je toch voor een tijdje voort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had toch gezegd dat het "even" off topic was, ik heb hier in dit topic al wegenvignetten zien passeren. Nu even terug on topic, heb deze namiddag met TVV dealer gesproken en tot nu toe respons laag (een paar), maar hij zei er ook bij is nog niet echt geweten, voor een nieuw publiek te bereiken, moet er ook radio en tv reclame komen en dat heb ik nog niet gehoord of gezien, hoe klein de markt ook is, er zal altijd wel een publiek zijn. Het grote voordeel van satelliet is (en dat wordt hier dikwijls vergeten) je kan staan in "the middle of nowhere" en je hebt beeld, wat alle andere providers zoals kabel of IPTV providers niet kunnen of er moet wifi zijn, wat lang niet overal zo is. Hij vond het wel persoonlijk ook nogal duur, maar één keer dat je de installatie hebt, kan je toch voor een tijdje voort.

De vergelijking met wegenvignetten is veel passender, want ook daar betaal je een forfait voor een bepaalde periode.

Je betaalt x aantal euro voor een periode van y maanden.

Jouw voorbeeld van GSM abonnementen gaat over een betaling per gebruikt volume (belminuten, SMS'en), en kun je dus niet vergelijken.

 

En dus als ik het hoor zegt die dealer ongeveer hetzelfde als de critici hier zeggen : duur voor wat het maar is,weinig interesse van de klanten.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klaagt maar. Ginds in Spanje is het dikwijls mañana als je ze nodig hebt tot zelfs wanneer je terug naar huis bent. 

Wij waren daar vroeger eens met de mobilhome. De reciever vergeten, toen nog analoog ,per week vroegen ze 5000 peseta.

Eens mee gelachen en elke avond uitgaan dan maar. 

In de blok nu verzorg ik signaal voor anderen en dat is enkel fta,bvn en de 2 radio's Belgique flamand dat die daar gebruiken + TXT. 

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...