Ga naar inhoud


Vakantie tv per maand


satkijker

Aanbevolen berichten


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ken iemand die drie weken rondtrekt met camper tijdens Tour De France (doet dit al meer dan 10 jaar), vast internet op Alpe d'Huez zal hij wel niet vinden en met schotel op camper automatisch satelliet vinden is een fluitje van een cent . Verleden maand heeft hij nieuwe camper gekocht en de prijs is niet min . Toen ik hem vertelde over de commotie hier op de lijst over het TVV aanbod, moest hij toch even lachen. Voor hem is het een must om satelliet tv te hebben, zo kan hij elke dag de aankomst meepikken en hij is niet de enige hoor. Kijk maar eens op de beelden van een bergetappe hoeveel campers er staan naast de weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je duizenden euros kunt en wil spenderen voor een camper zal hij idd eens lachen met de 50€ voor tvvl die maand.

 

Neemt niet weg Dat het overdreven is.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je duizenden euros kunt en wil spenderen voor een camper zal hij idd eens lachen met de 50€ voor tvvl die maand.

 

Neemt niet weg Dat het overdreven is.

Och, kamperen is sowieso iets dat veel minder populair is in Vlaanderen dan in Nederland, en het gaat toch over TV Vlaanderen?

Het is dus al een kleine niche, dan moet je nog de klant eruit halen die veel geld over de balk wil gooien voor een handjevol zenders.

Much ado about nothing.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och, kamperen is sowieso iets dat veel minder populair is in Vlaanderen dan in Nederland, en het gaat toch over TV Vlaanderen?

Het is dus al een kleine niche, dan moet je nog de klant eruit halen die veel geld over de balk wil gooien voor een handjevol zenders.

Much ado about nothing.

Kamperen is een periode op een camping staan, (zoals veel Nederlanders) met de camper trekt men meestal rond en dat is in Vlaanderen heel populair hoor. Hier in de streek is de grootste verdeler van caravans en campers en die boert heel goed, je kunt ook campers huren voor periode met alle satellietvoorzieningen als optie.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kamperen is een periode op een camping staan, (zoals veel Nederlanders) met de camper trekt men meestal rond en dat is in Vlaanderen heel populair hoor. Hier in de streek is de grootste verdeler van caravans en campers en die boert heel goed, je kunt ook campers huren voor periode met alle satellietvoorzieningen als optie.

Volgens mij is dat in Nederland veel populairder dan in Vlaanderen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hi , lijkt erop maar ik wil alleen duidelijk stellen dat er wel degelijk een publiek is die thuis geen satelliet heeft en dat op deze manier wil ontdekken, of die dan ook satelliet thuis zullen nemen is iets anders, daarom is Vlaanderen teveel bekabeld denk ik. Ook het publiek is vaak een ouder publiek en staat niet meer zo open voor vernieuwingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...