Ga naar inhoud


Vakantie tv per maand


satkijker

Aanbevolen berichten

Mijn voorbeeld toont aan wat voor gevoel het geeft, een gevoel dat je uitgebuit wordt, dat je situatie misbruikt wordt om snel op jouw kap wat geld te verdienen.

Het is niet omdat het iets minder peperduur is dat het daarom interessant lijkt.

Vergelijk het met zo'n wegenvignet.

Als jij weet dat het voor een heel jaar 300€ kost, en men voor 1 week 100€ uit je zak wil kloppen, dan denk je helemaal niet van "100€ is goedkoper dan 300€", dan denk je van "hoe durven ze!"

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het abonnement is 132% duurder en dat voor dezelfde zenders, dat is sowieso niet redelijk.

Daarnaast nog een kaart registratie van € 49,95 en de onredelijkheid is nog meer zichtbaar.

Dan nog de kosten voor de kaart, decoder en schotel met toebehoren en de prijs voor een maandje Tv kijken loopt gierend uit de hand.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik neem dan het abonnement voor 1 jaar en betaal maar 12,95 euro per maand, registratie en aankoop moet ik echter ook betalen, al is dat maar eenmalig. Na de vakantie laat ik dan het boeltje voor 11 maanden onder mijn carport staan want ik heb thuis de kabel en betaal ik dus 11 maanden iets wat ik anders al heb (de kabel) en natuurlijk mag ik dan niet vergeten van elke maand even te kijken naar satelliet, want anders moet ik mijn kaart weer laten activeren. Wat is voor mij het gemakkelijkst? Natuurlijk heeft dat gemak zijn prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik neem dan het abonnement voor 1 jaar en betaal maar 12,95 euro per maand, registratie en aankoop moet ik echter ook betalen, al is dat maar eenmalig. Na de vakantie laat ik dan het boeltje voor 11 maanden onder mijn carport staan want ik heb thuis de kabel en betaal ik dus 11 maanden iets wat ik anders al heb (de kabel) en natuurlijk mag ik dan niet vergeten van elke maand even te kijken naar satelliet, want anders moet ik mijn kaart weer laten activeren. Wat is voor mij het gemakkelijkst? Natuurlijk heeft dat gemak zijn prijs.

Je hebt ook kans dat ze het zo onredelijk vinden dat ze gewoon geen van beide nemen.

Hoe ging die uitdrukking ook alweer ?

 

Wie het onderste uit de kan wil, krijgt het deksel op de neus...

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook niet in een glazen bol kijken, best mogelijk dat het aanbod niet aanslaat. Ik neem even het voorbeeld van die kennis die jaarlijks de Tour De France volgt, hij neemt het vakantieaanbod en hij gaat 10 jaar op vakantie voor 1 maand en betaald voor het aanbod totaal  794,50 euro, of hij neemt het vast abonnement, dan betaalt hij in die 10 jaar een totaal van 1603,50 euro, ik reken alleen abonnement en registratie, materiaal moet je altijd aankopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook niet in een glazen bol kijken, best mogelijk dat het aanbod niet aanslaat. Ik neem even het voorbeeld van die kennis die jaarlijks de Tour De France volgt, hij neemt het vakantieaanbod en hij gaat 10 jaar op vakantie voor 1 maand en betaald voor het aanbod totaal  794,50 euro, of hij neemt het vast abonnement, dan betaalt hij in die 10 jaar een totaal van 1603,50 euro, ik reken alleen abonnement en registratie, materiaal moet je altijd aankopen.

Of hij haalt zijn neus ervoor op, en hij spendeert 0 euro in dat winkeltje, en kijkt verder via zijn DVB-T stick.

Niet iedereen gooit het zomaar door ramen en deuren.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff  jullie praten langs elkaar heen.

 

Het vakantie aanbod is inderdaad goedkoper, en als je dolgraag de belgische tv wil zien tijdens die ene maand dat je vakantie viert is het een goede oplossing. Dat het onevenredig duur is, ben ik het mee eens... ik vind zelfs de gewone doorlopende prijs te hoog, maar dat is wat anders. Het gaat om de doelgroep die blijkbaar geen belgische televisie wil missen tijdens de vakantie, en dan is het toch wel de voordeligste oplossing.

 

Er werd de vergelijking met een vignet voor de snelweg aangehaald... je kan het ook vergelijken met een prepaid sim voor data...  als ik slechts een aantal weken in Zweden ben, betaal ik per week of per maand voor mijn internet toegang... en neem ik geen doorlopend abonnement, ondanks dat dat veel goedkoper PER MAAND is dan de prepaid optie....  Maar op jaarbasis ben ik met prepaid veel voordeliger.  Ga je 14 dagen is het zelfs voordeliger om 2x 1 week te betalen dan 1x 1 maand... ondanks dat het weekbedrag net niet de helft van een maandbedrag kost... Onevenredig duur kan je zeggen... maar wil je 14 dagen internet is het 2 kronen goedkoper dan het maandbedrag, en dus opteer je voor 2x een week.  Je kan het inderdaad ook "te duur" vinden, en beslissen om het niet te doen.

Met dit tv abonnement is het toch hetzelfde.....  ik begrijp net als astro iris niet dat mensen dit niet willen zien, of niet kunnen begrijpen.

Of je het totaal bedrag al dan niet "te duur" vindt, is helemaal wat anders, het gaat er om dat het goedkoper is dan het abonnement wat je voor 24 maanden moet afsluiten.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is dan of je met je mobiele internet in de camper genoeg snelheid haalt voor een redelijk beeld, en hoeveel geld je dan kwijt bent als je een maand tv gaat streamen...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff  j...

ik begrijp net als astro iris niet dat mensen dit niet willen zien, of niet kunnen begrijpen.

Of je het totaal bedrag al dan niet "te duur" vindt, is helemaal wat anders, het gaat er om dat het goedkoper is dan het abonnement wat je voor 24 maanden moet afsluiten.

Men hoeft elkaar niet te begrijpen als het om een heel grote wens van die doelgroep gaat, die koste wat koste TVV wil kijken in het buitenland.

 

Ze doen maar.

 

Die al een Schotel en Sat-receiver hebben zullen echt niet één haar op hun hoofd hebben dat eraan denkt een extra vakantie abonnement af te sluiten, die nemen hun kaart van 12,95 €/mnd gewoon mee.

 

En als het dan die doelgroep is die thuis KabelTV heeft of IPTV en die tijdens vakantie in de Algarve eens een satellietschoteltje willen uitrichten die zullen enkele dagen voor het eerst in hun leven op sat4all komen via google en dan sprietje leren kennen.

 

Hoeveel hebben een Camper of caravan, een automatische wok en nog geen smartcard?

Drinkin' Bout You

Nathan Ozug, Nora Jones

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel hebben een Camper of caravan, een automatische wok en nog geen smartcard?

Ik denk dat ze zich graag rijk rekenen bij de M7 group, waarschijnlijk gaat het in hun fantasie over miljoenen mensen die in lijn gaan aanschuiven om een abonnement te nemen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu miljoenen zullen er wel niet aanschuiven, daar is de satellietmarkt te klein voor, maar iedere klant zal welkom zijn, ik ken er in elk geval al eentje, maar weet natuurlijk niet hoeveel anderen er nog zullen zijn. IPTV is inderdaad een serieuze concurrent, maar als je rondtrekt heb je daar niet veel aan. In verband met schotel hebben en reeds een kaartje, weet ik dat er toch wat zijn die alleen keken naar de FTA zenders, zelfs nog met een sd ontvangertje , ofwel hadden ze nog zo'n kleine DVB-T antenne. Naar de Algarve trekken en de Vlaamse tv willen zien zal wel al moeilijk worden gezien de schotel voor de Astra 3 al wat groter moet zijn dan de traditionele schotels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk toch dat de meeste fantasie bij u is te vinden, misschien kan je bij het voor u Heilige Telenet eens wat aankaarten voor de vakantieganger, benieuwd hoe ze deze dan gaan afzetten.

 

Ah, Tripleboy, altijd klaar voor een persoonlijke aanval.

En de bevriende moderator zal hem wel weer laten begaan, tot hij vindt dat hij het niet meer kan halen.

Dan komt die klagen dat er teveel off-topic gegaan wordt.

Ik ken het scenario ondertussen al.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...