Ga naar inhoud


Apple TV 4 met Kodi


Jürgen

Aanbevolen berichten

Goed dat je dit allemaal doet, maar waarom een apart toestel gaan kopen?

Ik zie in je sig dat je VU+ DUO2 hebt. Die speelt toch alles perfect af. Ook MKV bestanden.

Je hoeft enkel je nas toe te voegen en kijken maar...

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Was dat maar zo simpel.

Ik heb nogal wat video's in uiteenlopende formaten welke niet allemaal door mijn vorige SOLO2 en de huidige DUO2 afgespeeld worden.

Daarom had ik hiervoor ook al een WD TV Live Mediaplayer in gebruik welke eigenlijk alles afspeelde.

Na het installeren van de laatste update voor de WD Player werd er echter geen Netflix meer op de WD Player ondersteund en om die reden en nog andere redenen heb ik dus de Apple TV 4 besteld en dat functioneert perfect.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Puch,

er van uitgaande  dat  die mkv's allemaal uit het net geplukte roofkopieen en rips zijn met volledig verkeerde substreams is de afspeelbaarheid niet gegarandeerd

indien je ze zelf hebt aangemaakt met een audio kanaal en subtitels dan is het meestal in orde voor de enigma2 boxen (spreek meerdere merken)

 

maar afgezien daarvan kan Jürgen toch echt nog enkele extra zaken bekijken via die nieuwe apple TV versie 4

ik heb dat gezien bij mijn jongste broer tijdens de hemelvaartvakantie in Nederland en dat is oogstrelend en hartverwarmend, bijvoorbeeld de BBCiTV die je in briljante kwaliteit binnen krijgt.

En dus al die mooie series zoals Doctor WHO in originele taal en zonder storende ondertitels om er een van op te noemen.

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

 

Eindelijk komt NPO Start beschikbaar op Apple TV. 

 

(Gelezen op https://mediamagazine.nl/app-van-npo-start-ook-beschikbaar-op-apple-tv/ ) 

 


 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Installeer gewoon infuse dan hoef je niets om te zetten en hij maakt zelf een mooie bibliotheek aan met covers en beschrijving.

Werkt hier perfect ook voor UHD.

Je kunt er kodi opzetten met veel moeite en als hij uitgaat moet je het er weer terug opzetten want dan is hij weg of je moet een devolper account nemen bij Apple a $100,- per jaar

 

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kan ik mij volledig bij aansluiten, sinds dat ik 2 jaar geleden Infuse op de Apple TV heb geïnstalleerd ben ik nog geen enkel videobestand tegengekomen wat ik niet kon afspelen en daar zaten formats bij die bijna nergens anders op afspeelbaar waren.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...