Ga naar inhoud


Data spoorloos op hardeschijf, en 1 hardeschijf kapot


stephanie

Aanbevolen berichten

Ik heb even een vraag, Op mijn harde schijf staan foto`s. Foto`s van mijn sd kaart (sd kaart werkt niet meer).

Op mijn harde schijf heb ik 2 weken van dat kaartje terug gevonden. Maar ik zette altijd alle foto`s erop en niet maar 2 weken. Waar de rest is weet ik niet. Kan zoiets op een harde schijf nog gevonden worden. En hoe doe ik dat.

 

 

Of kan iemand dat voor mij doen?

 

Ik heb ook nog een andere harde schijf maar die is kapot daar stonden ze ook namelijk op. Die schijf is beschadig van binnen vraag me niet hoe dat kan. Misschien weet iemand ook wel een bedrijf die van beschadigde schijven date eraf kan halen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


post-40587-0-85598500-1477517658_thumb.pngStephanie ,prober het eens met Cardrecoverypro.com ,of met nero 9 ,,daar zit ook een recovery in voor zoek geraakte data.

Wat je met de sd kaart doet is mij een raadsel ,,,ik gebruik ze al jaren nog nooit een stuk gehad.

IK wil je wel helpen ,als Nijmegen niet te ver is ,ook met tekst en uitleg ,adres via pm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even een vraag, Op mijn harde schijf staan foto`s. Foto`s van mijn sd kaart (sd kaart werkt niet meer).

Op mijn harde schijf heb ik 2 weken van dat kaartje terug gevonden. Maar ik zette altijd alle foto`s erop en niet maar 2 weken. Waar de rest is weet ik niet. Kan zoiets op een harde schijf nog gevonden worden. En hoe doe ik dat.

 

 

Of kan iemand dat voor mij doen?

 

Ik heb ook nog een andere harde schijf maar die is kapot daar stonden ze ook namelijk op. Die schijf is beschadig van binnen vraag me niet hoe dat kan. Misschien weet iemand ook wel een bedrijf die van beschadigde schijven date eraf kan halen.

Je zou beide schijven eens moeten laten scannen door Get Data Back.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Hallo,

Een harddisk heeft een soort CD's intern draaien die worden afgelezen met een miniscuul klein magneet kopje op een soort verende vinger. Als je hem laan vallen of stevige schokken geeft gaat dit kopje van zijn instelling af. Dit kunnen ze repareren maar is erg kostbaar. Speciaal bedrijven kunnen die "cd" platen uitlezen ( kan overigens niet in je cd-speler :-) ) want zijn magneet schijven. Hangt er dus vanaf hoe kostbaar je data is.

Een goede harddisk kun je zelf uitlezen met een setje hiervoor. dat kan via je USB poort en wat software. Zowel IDE ( parallel uitlezing) als serieel kan je uitlezen en opslaan op een andere externe drive of je harddisk in je computer.

Zelfs een drive die uitgevallen sectoren heeft kun je uitlezen op resterende data. Let op na formateren kan soms ook nog data gevonden worden ( De file worden voor zien van eerste letter als (?) ) Doe je een hard-format is alles weg, definitief ! Tenmiste alleen de profesionele bedrijven kunnen dan nog wat terug halen maar wij dhz-ers niet :-)

Zit zelf in midden van het land en kan je evt helpen met uitlezen.

 

Grtz

Kees

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb al veel succes geboekt met minitool patition wizard. IK heb al schijven, die windows in de verkenner niet meer aanduidde, met dit programma de data kunnen recoveren, naar een andere hdd. IK heb eentje gedaan van 500 GB, en mijn desktop was een kleine 40 uurtjes bezig. je kan zo'n externe usb controller kopen, waar je de schijf op aansluit.

post-40019-0-24797700-1490640211.jpg

Rechtsonder, zie je een onderdeel van het programma, waarmee je het kan proberen. Ik had succes.

Veel succes

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...