Ga naar inhoud

Van pli naar vti maar nu bij bepaalde zenders wel geluid maar geen beeld.

Pedro4
 Delen

Ga naar oplossing Opgelost door stevie-v,

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren pli vervangen door vti om eens te kijken of dit lekker loopt t.o.v pli.

Ik heb het nu voor elkaar maar ik heb bij bepaalde zenders wel geluid maar geen beeld.

Als ik dan naar een andere zender ga en dan weer terug naar de zender zonder beeld heb ik wel beeld.

Rara ??

Iemand enig idee?

aangepast door Pedro4

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Oplossing

Staat FCC uit onder applicaties?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat FCC werkt nog steeds niet naar behoren hier ook niet.

Persoonlijk vind ik het ook een nutteloze optie aangezien als je te snel gaat zappen je TVV of CD kaart in strafmode kan schieten.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door daf_driver
      Hallo Sat vrienden,

als deze in de verkeerde groep staat dan graag naar de juiste plaatsen.

Mijn vraag : sinds kort , nadat ik op verzoek van KPN mijn UpnP in het modem op disable heb gezet, kom ik niet meer via Filezilla en Putty niet meer in mijn box. In het Kpn-modem de UpnP weer even aangezet en op nieuw geprobeerd, geen succes.
      Wat me opvalt is dat wanneer ik de user "root" intik (zoals gebruikelijk) dat ik een passw moet geven. Nooit hoeven doen, zowel voor Filezilla als Putty.

Heeft iemand mss een aanpassing gedaan ? (Ik iig niet)
      Kan ik dit weer ongedaan maken zonder dat ik het psw voor "root" weet?

Ik heb als firmware OpenAtv 6.3 draaien.

Graag jullie dringende hulp.

• Door tillschweiger
      Hallo, ik heb sinds een week ook een VU+ duo 4KSE (PLI 8.0RC) met 2 S2X (FBC) tuners,  ter vervanging van mijn "overleden" dreambox 8000.
      Ik heb dus aparte losse coaxen die van de LNB afkomen (Quad met multiswitch), maar ik kan niet opnemen en daarna een ander kanaal kijken, krijg dan de melding afstemmen mislukt.
      Het vreemde is wel dat ik bij signaalzoeker op tuner A een goed signaal heb en op tuner B maar even signaal heb en daarna wegvalt, aan de kabel ligt het niet, kabel gewisseld, fout blijft op tuner B. Is hier de tuner al defect? Bij de informatie zie ik gedetecteerd tuners:
      Tuner A-H  Vuplus DVB-S NIM(45308) (DVB-S2X) en
      Tuner  I - P  Vuplus DVB-S NIM(45308) (DVB-S2X)

Groetjes,
      Rob

• Door joker55
      Dit werd gezegd bij de vernieuwing van versie 15.0.0
      is er ergens een beschrijving hoe dit precies werkt?  klinkt heel leuk als je wat wilt opnemen, en de kaart is bijv in mijn andere ontvanger.

• Door snuggles123
      New VTi - Vu+ Team Image - VTi 15.0.x

From VTi Team
      VTi Panel (Blue Button)

Supported languages:
      English, German, Dutch, Italian, Turkish, Danish, Polish,
      Russian, Ukrainian, Czech, Arabic, French, Swedish,
      Portuguese (Portugal), Greek, Bulgarian, Hungarian

With modular, flexible VTi skins
      VTi Bootlogos and Radiomode Logo.
      Short press on blue button opens VTi Panel, long press opens Pluginmenu
      Support for FTDI chipset cardreader like smargo and easymouse2
      Running Softcam shown in the Infobar
      MovieList with extended functions
      Support for full image backup and restore (not Vu+ Solo 4K / Uno 4K)
      Supports VTi image flash online (not Vu+ Solo 4K / Uno 4K)
      Restore Plugins, Bouquets, Settings, etc. during installation
      Remove preinstalled packages during installation (VTi Zero)
      Support delayed descrambling in standby (Solo 4K, Uno 4K, Uno4K SE, Ultimo 4K, Zero 4K, Duo4K SE ,Duo 4K)

• Door sattv4iedereen
      Hi,
      zijn er ergens picons voor de Belgische telenet kabelzenders?
      Na een zoektocht, heb ik ze (nog) niet gevonden.
    • Door Anoniem
      Ik wil graag de Hanssettings op mijn Zero zetten. Image is VTi 13.0.12. In de feed op de box zie ik geen Hanssettings, wel een stuk of 5 lijsten voor Astra 1. Ik heb verder geen Windows, maar wel Ubuntu en FTP.
    • Door dirk044
      Sinds ik mijn VU+Solo4K heb geflasht met OpenPli 7.3 zijn er een aantal dingen veranderd,
      zoals de symbolen die worden weergegeven bij een zender.
      Bij een UHD zender geeft hij nu ook 4K weer in het rechter symbool waar nu HD staat. 
      Wat betekenen de andere symbolen, vooral de gekleurde?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.