Ga naar inhoud


Van pli naar vti maar nu bij bepaalde zenders wel geluid maar geen beeld.


Pedro4
Ga naar oplossing Opgelost door stevie-v,

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren pli vervangen door vti om eens te kijken of dit lekker loopt t.o.v pli.

Ik heb het nu voor elkaar maar ik heb bij bepaalde zenders wel geluid maar geen beeld.

 

Als ik dan naar een andere zender ga en dan weer terug naar de zender zonder beeld heb ik wel beeld.

 

Rara ??

Iemand enig idee?

aangepast door Pedro4

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

Staat FCC uit onder applicaties?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat FCC werkt nog steeds niet naar behoren hier ook niet.

Persoonlijk vind ik het ook een nutteloze optie aangezien als je te snel gaat zappen je TVV of CD kaart in strafmode kan schieten.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...