Ga naar inhoud


EZ80


Steve

Aanbevolen berichten


Nog even met een compressor en kwast het stof eruit blazen.

 

Ik verkies een stofzuigers met slang + kwast - Kwestie van een propere werkplaats - Ben allergisch aan stofwolken etc.  

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb meer oog voor Steve zijn werkplaats.

Die rubberen mat, dat die nog bestaan!

Er komen allemaal herinneringen uit mijn jeugd boven drijven.

 

Ik mis alleen een spiegel,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die rubberen matten niks.

Het vuil en stof blijft er ook in hangen. Het wordt dan een smeerboel.

 

Bij ons bij MBC heb ik die matten eruit gegooid en alles moet zo schoon zijn als in een Formule 1 garage.

En hoe zeer ik Steve zijn hulp en kennis schat...bij mij werd ie op het (rubberen) matje geroepen. :D :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als bescherming tegen het beschadigen van consumenten behuizingen is het altijd nog een goede oplossing.

Je moet natuurlijk wel elke zaterdag middag met een emmertje met sop alles goed schoonmaken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...