Ga naar inhoud


orf kaart met hd austria en oscam


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een abonnement te nemen op hd austria. Ik heb al een orf smart kaart. Is het mogelijk om op die orf kaart een hd austria abonnement te nemen? De kaart werkt nu prima in oscam. Gaan de hd austria zenders dan ook open in oscam?

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Für HD Austria aufgeschaltet auf ORF-Karten kann nur in original Hardware entschlüsselt werden!!

gaat enkel open in de originele hardware (kennisstand 2015)

en

 

Alles was ORF/Austriasat angeht (Freischalten, Aufschalten, Abo, ORF-Karte, usw.) ist nur für diejenigen möglich, die Ihren Wohnsitz in Österreich haben

und dort GIS (vgl. GEZ in Deutschland) bezahlen.

die op de kaart erbij nemen is voor geregistreerde bewoners die kijk en luister geld betalen mogelijk

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een adres in Oostenrijk. Mijn orf kaart werkt prima. De orf zenders en puls 4sd , atv hd atv2 en servus tv gaan keurig open in oscam. Toen ik de kaart de eerste 3 maanden had ging er nog meer zenders mee open in oscam.

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de HD Austria zenders de eerste 3 maanden open gingen, ga ik er vanuit dat het zal werken, aangezien de zenders die 3 maanden gedecodeerd konden worden.

Ikzelf kijk ORF, ATV HD etc etc via een alphacrypt module...  en dan kan  je geen HD Austria er bij nemen, omdat die een CI+ module verlangt, en mijn Technisat heeft dat niet omdat hij al wat ouder is.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt met de juiste key die te googlen is.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

exact satmaat

en tegen beter weten in negeren diverse mensen dat s' Lands uitzendingen enkel bekeken mogen worden als er voor betaald wordt en enkel binnen de landsgrenzen (dus elk Land)

 

bovendien is het verspreiden van TV content enkel toegestaan aan de licentie houder en het doorgeven aan zijn contractpartners (mits hij geen internationaal recht daarmee overtreed)

aangepast door Tonskidutch

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stream is dus geen probleem, want de vraagsteller heeft een adres in Oostenrijk, en betaalt dus de GIS Gebühren.

De vraag is dan wel of je tevreden bent met de stream... want dan kan je evengoed de SD zenders bekijken die gewoon met zijn huidige configuratie te zien zijn (RTL, Pro 7 , Puls4, etc etc)  Je gaat betalen voor HD Austria omdat je de HD variant wil hebben.... anders ga je toch geen 7.90 per maand betalen?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stream is dus geen probleem, want de vraagsteller heeft een adres in Oostenrijk, en betaalt dus de GIS Gebühren.

De vraag is dan wel of je tevreden bent met de stream... want dan kan je evengoed de SD zenders bekijken die gewoon met zijn huidige configuratie te zien zijn (RTL, Pro 7 , Puls4, etc etc)  Je gaat betalen voor HD Austria omdat je de HD variant wil hebben.... anders ga je toch geen 7.90 per maand betalen?

Het gaat mij om het pakket van 14,90 Met ook nog de 16 andere zenders.Weet iemand ook of dat andere pakket ook zonder dat hd austria pakket te bestellen is ?

  aangepast door egbertjan

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...