Ga naar inhoud


Port forwarding: Forbidden


Tw-er

Aanbevolen berichten

Hoi;

 

Ik benader mijn Vu+Duo met openpli 4. al jaren met mijn LG G3 via mijn fritzbox om via webif iets op te nemen als we telaat thuis gaan zijn.

 

Nu gebruik ik dit niet alle dagen maar tot een week of 2 terug kon dit perfect maar gisteren merkte ik dat als ik via mijn ddns.com adres naar webif wil gaan krijg ik de melding : Forbidden xxx.6 IP address rejected?

 

Waar begin ik te zoeken?

 

In mijn Fritzbox is niets gewijzigd heb enkel een update gedaan van openpli maar weet niet meer of het voor of na de update nog werkte.

 

Heb al eens met een andere gsm geprobeerd maar geeft dezelfde boodschap aan.

 

;Mvg Tw-er

 

 

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

kijk eens of je ddns naam nog wel overeen komt met je externe ip adres? Doet hij het wel als je je ip adres ipv ddns naam invult?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit die dus https://mijnipadres kom ik in de fritz terecht. moet wel inloggen met een username en paswoord.

Paswoord ken ik dit staat in firefox in de opgeslagen paswords maar die username heb ik nog nooit moeten invullen?

 

Ale username of niet ik geraak toch al tot aan de deur.

 

P.S. ik ben een leek he dus niet te moeilijk maken voor mij ;)

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op https dacht ik toch, in de Fritz heb ik toch niets veranderd.

Heb dit reeds lange tijd in gebruik, ooit eens ingesteld met hulp van jullie hier.

 

Hoe zie ik dit na?

aangepast door Tw-er

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me beter om dit in het Vu forum te plaatsen. Er zijn dus ook username problemen. (er staat in het netwerk forum ook een verwijzing naar deze draad)  Maar ik neem aan dat je bij de DDNS provider kunt inloggen en daar wat meer info vandaan kunt halen?  Bij sommige DDNS providers moet je om de zoveel tijd je account vernieuwen of op zijn minst inloggen!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je onlangs geupdate hebt heb je te maken met de nieuwe beveiliging van de webif, als je geen password op je root account hebt staan kom je er ook niet meer bij, wellicht is dat het euvel

  • Like 1

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik heb hetzelfde probleem met mijn DM8000 met Openpli.

Vorige week Openpli opnieuw geïnstalleerd.

Gisteren wilde ik via een VPN verbinding mijn box programmeren, maar ik kreeg steeds verbindingsfout. 

 

De VU solo 2 kon ik wel benaderen.

 

Zou het dan toch wat met Pli te maken hebben?

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je naast het ip adres ook het poortnummer al eens ingegeven?

 

dus 192.168.xxx.xxx:8070

 

Indien je poort 8070 hebt ingesteld, anders het juiste poortnummer invullen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...