Ga naar inhoud


HD zenders streamen op tablet is er al een oplossing voor


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal

Nu  bijn alle  sd zenders van de publieken en commerciële zenders verdwenen zijn, wordt het natuurlijk een onmogelijke opgave om op de tablet een hd zender te streamen.

Of is er inmiddels iemand die het  werkend heeft gekregen, of een alternatief heeft.

Via KPN interactief app  lukt bijvoorbeeld eurosport HD ook niet. (voor de laatste update wel het geval)

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoezo lukt niet? Ik kijk alle zenders van Ziggo op mijn PC, tablet of telefoon.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin was er een hoop gedonder met die Ziggo app. Op mijn niet al te dure tablet kreeg ik altijd de melding dat die geroot zou zijn. Dat is niet zo dus die root test in de app deugde niet. Maar die problemen zijn nu over en het werkt inderdaad heel netjes.

 

Onder W10 kan je de Ziggo app ook draaien. Zit nu regelmatig thuis te werken met een TV beeld ernaast.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zoals jeevanhoof schrijft een snellere tablet want de meest recente tablets met een snelle processor spelen HD content prima af.

Uiteraard is ook een snel WLAN van belang en de software waarmee jij streamt.

Sinds dat ik een iPad Air 2 gebruik i.c.m. een snelle 5GHz router en passende software ( Blackbox) heb ik totaal geen problemen meer met het afspelen van HD content.

Maar ja, als je alleen voor het afspelen van HD TV kanalen moet investeren....

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Moderator

EPG?

Voor streamen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ja. EPG is basis om programma te selecteren dat je wil streamen. Ook opnames opvraagbaar. Er is een gratis light versie te downloaden. Betalende versie niet duur. Ontwikkelaar vlot bereikbaar bij vragen.

 

Hmm, een betalende versie? Die wil ik wel, hoeveel betalen ze me als ik die neem?  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...