Ga naar inhoud


usb dvb-c Mygica T230


Bart Lowagie

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb hier een usb dvb-c stick Mygica T230. Op mijn vu+ solo2 krijg ik de drivers niet geïnstalleerd. Ik krijg de volgende fout tijdens installatie:

 

enigma2-plugin-drivers-ct2-dvb-usb-geniatech-t230: unsatisfied recommendation for kernel-module-si2157
enigma2-plugin-drivers-ct2-dvb-usb-geniatech-t230: unsatisfied recommendation for kernel-module-si2168

 

Als ik een opkg list opvraag zie de twee kernel modules er niet bij staan. IK heb verschillende images geprobeerd o.a. Openpli en Openatv.

 

Zou er iemand over deze kernel modules beschikken? Of wat kan ik doen om deze kernel modules te verkrijgen? Misschien een fout in de feed?

 

Op mijn kleine zgemma start 2s box werkt de stick alvast wel in openatv.

 

Bart

1x Vu Solo2, 1x Golden Media Triplex, 1x Zgemma 2S, Sabantenne 4xlnb twin + draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het betreft de T230 en niet de T230C: https://www.linuxtv.org/wiki/index.php/Geniatech_T230

 

De stick is gelijkaardig aan de skydvb T330. Op verschillende fora gezien dat  de stick zou moeten werken met de solo2.

 

De stick werkt met mijn zgemma-star 2S, t.t.z. de kanalen kunnen in ieder geval gescand worden.

 

Bart

1x Vu Solo2, 1x Golden Media Triplex, 1x Zgemma 2S, Sabantenne 4xlnb twin + draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het intussen aan de praat gekregen. Ik heb de nodige drivers uit een image (INDB4) gehaald waar de stick werkte.

 

Ik heb nu een combo receiver VU+ solo2 2x S2 + 1x DVB-C/T2 i.c.m. OpenATV.

 

Bart

1x Vu Solo2, 1x Golden Media Triplex, 1x Zgemma 2S, Sabantenne 4xlnb twin + draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...