Ga naar inhoud


Softcam(s) werken niet meer.


Emekli

Aanbevolen berichten

Ik ga eerst eens de originele fabriek software er op zetten, lees wel eens dat dat problemen oplost.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb nu de originele Vu+ software er op staan en alle tuners werken op Auto en ook wanneer ik dit verander naar tuner A, B,C, en D.

 

Dus hier geen zorgen meer, maar wat gaat Open PLi doen?,

ga eerst flashen met  de back up terugzetten, is de fout weer terug, dan het zelfde , maar zonder de back up.

Mocht de fout er dan nog inzitten, dan zit er toch echt een bug in de software.

 

Wat mij ook opvalt, zappen binnen FTA zenders gaat héél snel, één micro seconde.

Dat gaat met alternatieve software soms langzamer en ik dacht dat dit aan de diseqc switches zou kunnen liggen.

 

Zo nu snel PLi er weer op.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft niet mogen baten, met of zonder back up, het probleem blijft bestaan.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat was de reden voor je flash?

Daarmee begonnen toch de problemen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden voor de flash; een "foute" skin in Open Pli, kreeg groen scherm, dat echt een half uur bleef hangen en toen kon ik alleen nog de noodstop maken met de hoofdschakelaar.

 

Ben nu weer terug bij mijn vertrouwde VTi.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop snel een witte module nu het nog kan.

 

Ik heb weinig aan een CI-module, neem soms wel drie gecodeerde programma's tegelijkertijd op.

 

Ook heb ik gemeld dat het uiteindelijk géén softcam probleem was.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee problemen:

 

Sommige Turkse zenders geven de naam niet door in het LCD scherm, zou moeten want hier van zijn geen picons en,

weinig of geen picons van M7 zenders, alleen maar van MTV.

 

Ik dacht dat die automatisch er bij zaten na een flash en nu staan ze ook al niet meer in de lijst waar je picons kan downloaden.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weinig aan een CI-module, neem soms wel drie gecodeerde programma's tegelijkertijd op.

 

Ook heb ik gemeld dat het uiteindelijk géén softcam probleem was.

 

 

U huppelt van het ene probleem naar het andere, het overzicht raak ik nu wel kwijt ;)

 

Het is inmiddels dus ook een FTA probleem.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo FTA probleem?, ik ontvang alle Turkse zenders wel alleen vreemd dat sommige zenders geen naam hebben in het LCD scherm.

 

En dat Astra 3 geen picons heeft is laksheid van de makers van VTi.

Er zijn genoeg landen die ook die sat gebruiken, alles het goed heb zijn dat Servië, Tsjechië, Nederland, Vlaanderen, Slowakije, Duitsland, Luxemburg en Roemenië, dat is toch  al bij al een grote doelgroep.

 

Heb er meerdere malen al een vraag over gesteld op het VU+ forum en je krijgt er geen antwoord op.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het in het linkse scherm is dan zijn vermoedelijk de benamingen (service reference) verkeerd van de zenders.Het LCD4 scherm werkt daar mee en moet ook juist zijn ingesteld (kan via webif) Genoeg te vinden hoe dat moet via google..

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Wat mij ook opviel na het terug gaan naar VTi, op mijn AB van de oude Duo, zit een toets voor ondertiteling, maar die doet het niet meer.

ik moet dit nu inschakelen via het menu.

Ben ik weer de enige met dit probleem?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dit is het antwoord wat ik kreeg over de C en D tuners die niet werken in PLi:

 

Wij kunnen het niet oplossen, het is een driver probleem, en dat moet in de BSP worden opgelost. Die door VU+ wordt beheerd.

 

VTi is een kopie van de "originele", em VU+ heeft het probleem niet omdat die van alles in Enigma hacken. Dat kunnen wij niet, want dat zou de boel slopen voor alle andere merken. En we willen dat ook niet, je moet fouten oplossen, niet omzeilen.

 

Je hebt dus nu twee opties:

Wachten totdat VU+ de boel fixt.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...