Ga naar inhoud


vraagje ivm met ip voor landen via vps


zazza123

Aanbevolen berichten


als het hier toegestaan is , ben ik wat zwitserse zenders aan het ontseiveren met wirecharp , url helper  en snooper , mag ik hier alle eens neerzetten van een zender om te zien als we samen aan een goede udp komen?

 

via een vpn werkt het wel maar in een decoder of via vlc ontbreekt er toch wat .

 

is het toegestaan? Het is louter educatief bedoeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ligt aan of de stream uit legale bron komt, bijv. als die ook via een website te bekijken is.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat niet een wat lastige formulering Alex? Toem de zender M1 uit Moldavië de kosten van het FTA via satelliet uitzenden niet meer kon betalen hebben ze me destijds op mijn in het Roemeens opgestelde brief keurige instructies gestuurd hoe ik hun (overigens publieke) nationale zender via IPTV kon ontvangen. Ik heb nog even op hun website gekeken maar daar stond er niets over vermeld. Toen ik het hier terloops vermeldde (zonder gegevens overigens) had je meteen weer van die "Roomscher dan de Paus" figuren die meenden dat het om iets illegaals ging. Ik heb toen de moed maar opgegeven en de informatie voor mijzelf gehouden.

 

Ik denk dat de kans groot is dat het in dit geval ook die kant op zal gaan. Normaliter word je geacht onschuldig te zijn tenzij het tegendeel bewezen wordt maar hier (en ook op sommige andere sites) worden zowel IPTV adressen als keys per definitie beschouwd als zijnde van criminele herkomst ook al is daar geen enkel bewijs voor. Ik zou me er daarom maar niet aan wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, zou ook allemaal kunnen.

Vaak zie ik qua streams hier toch wel van alles voorbij komen.

 

Maar wat ik me afvraag zazza123, is het niet mogelijk voor jou om een schotelantenne op de Hotbird te zetten?

En om welke Zwitserse zenders gaat het?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...