Ga naar inhoud


Valt de ontvangst van Joyne mee?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Tja, het zou mooi zijn als er nog even een dag geen codering op zit nadat het signaal op normale sterkte wordt gezet, dan kunnen we nog even testen in Zuid-Europa of de ontvangst nu klopt met wat Joyne aan geeft op hun footprint al is het maar op 1 of 2 zenders per transponder.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien dat er nog een woordvoerder van Joyne kan opstaan om even te reageren op onze bevindingen tot nu toe?

We willen toch graag weten of er nog iets in het vat zit qua signaalsterkte.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor hen die slechte ontvangst hebben, probeer eens een wok, misschien lukt het dan wel.

 

Ijzerbout in het midden oosten en ik, halverwege Turkije, hebben wel goede ontvangst.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist alles opnieuw uitgericht. Ik kom met een merkloze 65cm + Inverto Black Ultra niet verder dan 76% SNR. Met de TD78 (zelfde LNB) haal ik maximaal 85%.

 

Op beide schotelantennes 'hapert' het beeld af en toe maar dat schuif ik af op het testen van Joyne. Ik heb getest met kanaal RTL7 icm met Amiko Alien 2 en bovenstaande.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Emekli, ja, met 1,20 meter of groter. Maar dat is de discussie niet. Zie hierboven.

Ik moet wel, zit buiten het gebied van 60 cm. of kleiner en de 9 oost LNB kijkt scheel in de schotel.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de radiozenders er bij en de volgende tv-zenders op 12074V:
Nickelodeon SD - Discovery HD - TLC SD - Xite SD - MTV SD - 192TV SD - Een SD - Canvas SD - Ketnet SD en Fox3 SD.

Met zoveel SD-zenders word je niet vrolijk.
Ketnet geeft af en toe flinke glitches bij mij. Hebben andere daar ook last van?
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aantal radiozenders hikken en 100%NL valt bijna helemaal weg.

 

Ketnet glitches heb ik nog niet gecontroleerd. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de radiozenders er bij en de volgende tv-zenders op 12074V:

Nickelodeon SD - Discovery HD - TLC SD - Xite SD - MTV SD - 192TV SD - Een SD - Canvas SD - Ketnet SD en Fox3 SD.

Met zoveel SD-zenders word je niet vrolijk.

Ketnet geeft af en toe flinke glitches bij mij. Hebben andere daar ook last van?

 

Het ligt inderdaad niet aan je apparatuur.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het zou mooi zijn als er nog even een dag geen codering op zit nadat het signaal op normale sterkte wordt gezet, dan kunnen we nog even testen in Zuid-Europa of de ontvangst nu klopt met wat Joyne aan geeft op hun footprint al is het maar op 1 of 2 zenders per transponder.

 

 

Ja Sprietje dat zou zeker mooi zijn.

 

Ik heb op 11747 bij de HD en de SD zenders een volledig beeldscherm zonder zwarte strepen dit in tegenstelling van 12073 hier bij Discovery HD vol beeldscherm en bij de SD zenders zwarte balken boven en onder in het  beeldscherm.

 

Bewerking,  bemerk net dat ze met het beeld bezig zijn om naar volledig scherm te gaan.

aangepast door satkijker

 

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het zijn test signalen en eigenlijk mogen we ook tevreden zijn dat we dit ook een keer bewust mee kunnen maken, normaal besteden we er ook niet zoveel aandacht aan.

Maar ik hoop voor de geïntresseerden in Joyne dat alles goed komt.

Trouwens ik had verwacht dat er hier meer test resultaten van mede forum leden werden gemeld omdat er zoveel nieuwsgierig waren in het andere topik.

 

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het zijn test signalen en eigenlijk mogen we ook tevreden zijn dat we dit ook een keer bewust mee kunnen maken, normaal besteden we er ook niet zoveel aandacht aan.

Maar ik hoop voor de geïntresseerden in Joyne dat alles goed komt.

Trouwens ik had verwacht dat er hier meer test resultaten van mede forum leden werden gemeld omdat er zoveel nieuwsgierig waren in het andere topik.

Het was de bedoeling testresultaten van de selfsat van bij mijn ouders neer te pennen,maar een migraine aanval is niet altijd voorspelbaar, en nu ben ik weer thuis.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sattv4iedereen

Sterkte man!

 

Migraine is verschrikkelijk, je kan geen TV kijken, en een boekje lezen kan ook niet; ik raad je aan om zachtjes de radio aan te doen op een zender die je kan verdragen (bv radio Nostalgie uit Frankrijk), dan je ogen dicht en lekker op de bank te liggen.

Beterschap!

 

Nou even on topic:

Ik heb geen glitches op de Joyne txp's , alles dendert hier knoerthard binnen, maarja, ik kijk wel met een 80CM schotel die perfect op de 9 graden oost staat.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...