Ga naar inhoud


Valt de ontvangst van Joyne mee?


Sprietje

Aanbevolen berichten

0 is die BER zeker niet altijd en de hoeveelheid bits die fout zijn toont jou hobby receiver helemaal niet.

maar wat toont professionele meet apparatuur nu, dat zou ik wel eens willen weten???

 

overigens aan de knoppen zal sowieso nog wel gedraaid worden, daarom testen ze de feed

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad vandaag weer zenders toegevoegd.
Discovery ID - HD
Eurosport 1 - HD
Eurosport 2 - HD
History - HD
Fox 1 - HD
Fox 5 - SD

Verder geen verandering in de signaalsterkte en signaalkwaliteit.
Ik heb een kwartiertje gekeken en heb geen enkele onderbreking in het beeld en geluid meegemaakt. Misschien hebben ze dat probleem inmiddels opgelost? Vanavond nog eens wat langer kijken.

Hier ziet er dus al weer wat beter uit.
Wel mooi dat Eurosport 2 in HD is. Nu kan CanalDigitaal toch niet meer achter blijven denk ik.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klein overzichtje:

 

12072V:

 

FOX Sports 1 - HD

FOX Sports 3 - SD

FOX Sports 5 - SD

Ketnet - SD

Canvas - SD

één - SD

NL Provinciaal 1 - SD

NL Provinciaal 2 - SD

Discovery Channel - HD

Investigation Disc. - HD

Eurosport 1 - HD

Eurosport 2 - HD

History Chan. - HD

MTV - SD

192TV - SD

TV Oranje - SD

Xite - SD

Schlager TV - SD

Nashville TV - SD

TLC - SD

Nickelodeon - SD

+ tal van radiozenders

 

11747H:

 

NPO 1 - HD

NPO 2 - HD

NPO 3 - HD

RTL 4 - HD

RTL5 - HD

SBS6 - HD

RTL7 - HD

Veronica - HD

NET5 - HD

RTL8 - HD

SBS9 - HD

RTLZ - HD

Spike 24 - SD

Comedy Central - SD

aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over 5 dagen is de officiële start al. Het lijkt me dat de 11.747 nu toch wel op full power mag, want die zit nu vol.

Wat mij betreft (ontvangst) is de 12.073 al op full power, dus waarom zou de 11.747 dat nog niet zijn?

 

Ik vrees dat de enige manier om de 11.747 te verbeteren de parameters zijn. Van 5/6 naar 2/3, o.a..

De modules komen maar op 8 augustus bij de verdelers. Dus nog even tijd om te meten met diverse schotels en lnb's.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als joyne geïnteresseerden, hier gaan terecht komen, kan het zijn, dat er veel afhaken.

Gelukkig kunnen geïnteresseerden met hun schotel en lnb zelf testen, ze zijn fta.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder geen verandering in de signaalsterkte en signaalkwaliteit.

Ik heb een kwartiertje gekeken en heb geen enkele onderbreking in het beeld en geluid meegemaakt. Misschien hebben ze dat probleem inmiddels opgelost? Vanavond nog eens wat langer kijken.

 

 

Een aantal radiokanalen is nog steeds niet om naar te luisteren: NPO zenders hikken en 100%NL komt amper door.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga geen Joyne abonnement nemen i.v.m. de CI module maar houd Joyne wel in de gaten.

 

Er kan nog van alles bijkomen??, maar vind Provinciaal 1 en 2 maar niks.

Sommige zenders hebben ook docu's en die worden halverwege afgekapt, daar heb je dus niets aan en het is ook geen HD, wat technisch wel mogelijk is.

En waar zijn de thema kanalen van de NPO?.

Volgens mij zitten de TP's nu wel vol en zal er een bij gehuurd moeten worden.

 

Toch wens ik ze heel veel succes, goede concurrent voor CD, als je van CI modules houdt.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fox zonder verdere nummeraanduiding is nu ook toegevoegd.

Nog steeds af en toe stilstaand beeld maar volgens mij en stuk minder dan gisteren.

NPO 1 staat hier om de haverklap stil. FOX in SD is wel het laatste wat ik had verwacht, wat een aderlating.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat CI module verhaal is inderdaad geen slimme beslissing. Dat gaat ze klanten kosten.

Hoezo. Je moet eerst klanten hebben om ze te kunnen verliezen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...