Ga naar inhoud


Valt de ontvangst van Joyne mee?


Sprietje

Aanbevolen berichten


NPO 1 staat hier om de haverklap stil. FOX in SD is wel het laatste wat ik had verwacht, wat een aderlating.

Hoe ontvang je nu de 9 oost (schotel-lnb's)

Fox in SD heb je nu ook in je Canal Digitaal (Basis HD) abonnement,  Weet jij soms hoe de aanvoer per satelliet is waar Joyne gebruik van kan maken? ik niet.

 

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

80cm nokia ,en sorry staat hier aan van 9uur in de morgen tot 18u van dinsdag tot nu .en heb geen happeringen .zou het niet in jullie ontvanger kunnen zitten ?het signaal fluktueert inderdaad en ber krijg ik ook niet zo als het zou moeten zijn ?echter vermogen genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

begrijp er niets van hier werken beide transponders perfect ,zonder hapering ook radio geen probleem.

 

Dat is vreemd! En ik constateer het met een draaibare 1 meter schotel wel. Die uplink deugt niet. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot op heden ook geen haperingen gezien maar misschien kijk ik niet lang genoeg.   Ik heb een 1.20 mtr schotel.  ik zag de afgelopen tijd wel dat het signaal soms fluctueert. Wellicht dat dit bij sommige een probleem geeft.

 

Wat er nu nog moet gebeuren is de SD zenders in de juiste verhouding zetten 16:9 ipv 4:3  Verder zijn nog niet alle zendernamen correct

 

Fox 1, 3,en 5 moet worden Fox Sports 1 HD etc etc.

MTV moet worden MTV Nederland

 

En we missen nog Nat Geo en Family 7 en de EPG ontbreekt nog op diverse zenders. Maar op zich vind ik het al een mooi pakket.  Alleen jammer van die CI modules, ik zou gewoon met kaarten gaan werken.

 

Verder hoop ik dat Canal Digitaal nu zijn ogen opent en een hoop zenders ook in HD gaat aanbieden.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ontvang je nu de 9 oost (schotel-lnb's)

Fox in SD heb je nu ook in je Canal Digitaal (Basis HD) abonnement,  Weet jij soms hoe de aanvoer per satelliet is waar Joyne gebruik van kan maken? ik niet.

Het klopt dat CD nu ook FOX in SD levert maar iedere aanbieder daar om heen doet dit wel in HD. Mijn verwachting was dus dat Joyne dit ook zou gaan doen. Op dit moment kijkt een 65cm naamloze schotel met een Inverto Black Ultra single naar 9e.

aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drs. IJzerbout schreef op 28 Jul 2017 - 18:05:

Sprietje heeft het niet begrepen.

Transponders kun je in de regel niet in vermogen regelen. Ze zijn lineair.

Het ingangsvermogen bepaald het uitgangsvermogen tot het punt van verzadiging is bereikt.

 

Klopt, maar staat de uplink dan op vol vermogen?  Je zou denken van wel want wat voor zin heeft het om die tijdelijk lager te zetten?

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...