Ga naar inhoud


Prijsverhoging, alweer


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Bij TV VLAANDEREN zoeken we altijd naar nieuwe mogelijkheden om jong en oud te plezieren. Om zoveel entertainment te kunnen blijven garanderen, passen we onze tariefstructuur van jouw abonnement Basic aan van €16,90/maand naar €17,90/maand

De nieuwe prijs vind je terug op de eerstvolgende aanrekening of Europese domiciliëring voor de abonnementsperiode na 1 september 2017

 

De meerwaarde van deze zoveelste verhoging ( nu al halfweg het jaar) zie ik helemaal niet,

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu het vaste verhaal dat alle providers hun prijzen verhogen. Kosten omhoog blablabla

 

Nu moet ik zeggen dat Tvvlaanderen van 9.90 Euro wel flink omhoog is gegaan en dat deze gelijk zit ongeveer met Proximus/Telenet.

Interessant is het niet meer als je nog als nieuwe klant wilt aansluiten met aankoop schotel/reciever.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien komt het, omdat de commercielen minder reclame inkomsten hebben door uitgesteld kijken, dat ze het van die kant stelen.

Iemand moet die pretzenders on air houden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand heeft ooit om reclame tijdens een lopend programma gevraagd, verder verdwijnt het meeste geld dat die reclame opbrengt in de zakken van de aandeelhouders en de CEO en aanverwanten, om betere kwaliteit te brengen word het niet aangewend, vandaar al die ouwe pulp die ze erin gooien, geeeeeuuuuuuuw.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moesten alle zenders dan ook deftig open gaan; met vrij gekozen hardware dan zou ik er nog niet te veel problemen mee hebben.

Maar de meeste van de recente toevoegingen hebben ofwel de interactieve ontvanger nodig; of de ORCA Module. En beiden zijn gewoon bedroevend.

 

Ze hebben al geen 'last' van de fratsen van Fox Sports... tenzij we de boeken in Nederland moeten helpen laten kloppen...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een module ci, heb ik geen probleem,echter wel de + met al zijn mogelijke beperkingen.

Ontvangers op de markt brengen, die achteraf een opname via de ci kan decoderen, en het probleem is opgelost.

Gelukkig is mijn all in one nu vakantie tv, voor mij geen prijsstijging.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin het steeds meer op mijn heupen te krijgen van die valse mededelingen van TVV, de weg naar Joyne lijkt me steeds meer de goede richting te zijn, als ze daar nog wat Vlaamse zenders aan toe kunnen voegen mogen ze een bezoekje verwachten.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, als je ziet wat ze maar in hun basic light aanbieden. Om te huilen. TVV hier al jaren buiten. 

 

Vb. Orange:
Deze zenders zitten INCLUSIEF in hun abbo (internet+tv) 39 of 49 €/maand!!! Bij TVV SD kwaliteit. geen hardware/installatie/activatie kost en service (wat je van TVV niet moet verwachten).

Vitaya HD, Vijf HD, CAZ HD, ZES HD, FOX HD, Discovery HD, NGC HD, NGC Wild HD (Basic+), Penthouse HD 1 en Penthouse HD2 (veel beter dan die gratis Hustller)
Eurosport 1 HD  (bij TVV: vanaf Basic), Eleven Sports 1 NL HD ,Eleven Sports 2 HD (niet bij TVV)

Dan mag je nog zo'n satfan zijn, als je dat niet interessanter vindt, dan ben je blind (of wilt het niet zien). Toch bedoeling zo'n best mogelijke beeldkwaliteit? En orange komt installeren, geeft support via telefoon/FB. Komt zelfs een digicorder omwisselen voor een lipsync probleem (alhoewel dit aan software ligt, dus overbodig), dit alles inclusief.

Als je een CI+ van Telenet registreert bij kennissen/familie, kan je op elke tv tv kijken. (legaal toch, daar je Orange abbogeld betaalt, die dan deel doorstort aan Telenet)
Bij TVV: 150 € + maandelijks een 2.5 € voor een beperkt zenderaanbod.

 

TVV: 99 € + 49 € activatiekost= 148 € en nog geen maand gekeken (excl. hardwarekost)

Joyne:  30 € activatiekost + CI Module 99 €: 129 €

 

Ik zeg het Sat in Vlaanderen is zoals de Titanic. Dat gaat geen jaren meer blijven duren. De kleiner wordende klantenbasis, moet telkens meer betalen.

En Joyne? Als de Vlaamse zenders niet in boeket zitten, niet interessant. En die startkosten zijn bij die satboeren zo hoog.

aangepast door satsurfer

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt allemaal, Satsurfer

 

Wel een kleine kanttekening bijmaken. De twee monopolisten (Telenet-Proximus) worden vanuit het beleid gesteund (denk aan de Telenet adviesraad, waar bekende politici in zetelden (wordt na al die heisa nu herbekeken) en tot 80 000 euro per jaar kregen enkel en alleen om "advies" te geven. Niemand maakt me wijs dat bij beleidsbeslissingen dit soort zaken niet mee doorweegt.

 

Daar kan zo'n sat provider natuurlijk niet tegenop, want ze worden zelfs tegen gewerkt. In hoeveel gemeenten moet je een bouwvergunning hebben om een schotel te mogen hangen. Slechts één voorbeeld hé.

 

Maar het blijft een feit dat wat ze bieden niet opweegt tegen wat Orange & co kunnen bieden. Desondanks zal de satelliet altijd een publiek hebben. In afgelegen streken, waar je geen kabel of zo hebt, in recreatiegebieden (campings etc). Of bij mensen die om welke reden ook dingen willen zien die je bij de kabel niet vindt. Zoals in mijn geval, de grote hoeveelheid Engelse zenders die je niet bij Telenet, Proximus of Orange kan hebben. Maar daar heb je idd TV Vlaanderen niet voor nodig...

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou leuk zijn voor bepaalden Ned en Vlaamse zenders via één module/provider, maar met het gezever over die rechten, zal het waarschijnlijk een droom blijven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

VTM bij Joyne , mmmm , weinig kans !!!!

TV Vlaanderen te duur ??

Nou , opzeggen & veranderen van provider , of Stievie TV & voor de VRT , VRTnu :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...