Ga naar inhoud


HDMI IN MET ULTIMO4K


peday

Aanbevolen berichten


hey,

Weet juist niet welke image je gebruikt

 Hier op Blackhole is het lang op blauw drukken tot je een menu ziet en daar scroll je naar beneden tot je Enable  HDMI-IN on main screen en dan kan je via ieder externe toestellen via HDMI-IN alles bekijken op je tv scherm.

 

grts

Xinix

1_0_19_74_B_85_C00000_0_0_0.jpg

aangepast door Xinix

Vu+ Ultimo4K

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo bedankt voo r uw reactie ik heb openpli 6 staan daar ik ik werk met Fallback Remo te Receiver waar ik heel tevreden van ben.,intussen eens geprobeerd met het langdurig drukken met afstandsbediening maar geen extra menu maar nu bedankt voor uw gegevens 

Mvg

Peday

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • Moderator

Probeer eens VTi 11.x

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, VTi, niks ten nadele van VTi, integendeel, kennelijk vooral voor Vu+. Maar ik werk al jaren op al mijn ontvangers met Openpli. Dus ik wil het toch nog eerst even daarmee proberen, voordat ik alles moet ombouwen.

 

En ik moet zeggen, Openpli 4.0 werkt op mijn Ultimo 4K uitstekend, heel stabiel. Beter dan op mijn oude Duo2.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...