Ga naar inhoud


Wederom help! Geen ontvangst van Joyne


Sanyu

Aanbevolen berichten

Wie o wie wil naar dit plaatje kijken? Ik ben een volkomen leek op dit gebied maar heb een abonnement. bij Joyne. Thuis geen problemen, maar wij gaan met de camper afzakken naar Spanje. Ik heb de camper uit de stalling gehaald en de schotel uitgezet om te testen of het mij goed afgaat om Joyne te kunnen instellen. Sprietje, u was zo aardig om te vertellen dat ik op 111996V, Dvb-s, sr 27.500, fec 3/4 moest gaan zoeken. Daarna eitje van een cent. Ik heb dit naar mijn beste weten gedaan, maar niets. U weet onderhand dat ik er geen kaas van heb gegeten maar ik probeer het wel hoor! Als een van u of allen naar mijn afbeelding wilt kijken waar moet ik dan iets gaan veranderen? Ik zie geen fec staan en sr zie ik ook niet. Wij zijn twee vrouwen die zo graag tv willen kijken. Wij wonen in Rees Duitsland vandaar dat wij een schotel hebben voor de Nederlandse zenders. Wie geeft ons het juiste advies. Ik heb een technisat

receiver. Ik hoop toch zo op een positief antwoord. Vast hartelijk dank.

vriendelijke groet,

 

sanyu

F3C9DFE3-196A-4A45-B552-7B11F329C8F3.jpeg

CE3C0F00-EC2E-4301-B3A8-0E6B729D937E.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

DVB-S2 invullen helpt niet?

Het zijn geen DVB-S transponders!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Sanyu

 

SR = Symbol Rate en dat staat bij jou aangegeven als Baudrate.
De fec (foutcorrectie) hoef je bij moderne ontvangers niet meer in te vullen. Dat vindt de onvanger zelf wel.