Ga naar inhoud


Wederom help! Geen ontvangst van Joyne


Sanyu

Aanbevolen berichten


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 uur geleden zei Jürgen:

 

Ik weet niet waar jij in Benicassim gaat staan maar mocht dat camping Azahar zijn dan is daar wel hulp te verwachten.

Op 22 oktober ben ik er zelf ook maar daar heb je nu niets aan.

 

Hi Jurgen,

 

sorry, maar ik geloof dat ik mijn antwoord op een verkeerd plekje gezet heb, maar wij komen vanaf de 15de ook naar Azahar. Wat een toevalligheid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja beste Sanyu. Camping Azahar in Beniscassim rijden we elk jaar een aantal keren langs. Het ligt net iets zuidelijker dan de plaats Penís Cola dat groot op de verkeersborden van de snelweg langs de kust is aangegeven. Daar schieten we altijd even in de lach.:D
Op de camping moet je de skew van de lnb instellen op -7°, d.w.z. 7 graden met de wijzers van de klok meegedraaid als je naar de binnenzijde van de schotel kijkt, zie bijlage.

 

hoek van 7 graden.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben ook op een camping in .....juist ja gestaan. Eigenlijk op twee campings. Een daarvan heeft de naam Eden. Wat leuk toch is dit.

Ik durf u meteen nog een vraag te stellen. Heeft u enig idee waarom de ondertiteling van teletekst pag.888 zoveel achter loopt op het beeld?

 

dank weer voor uw tekening en antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
16 minuten geleden zei Sanyu:

Heeft u enig idee waarom de ondertiteling van teletekst pag.888 zoveel achter loopt op het beeld

Is dat bij Joyne?

Op welke zender is dat?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie allen, maar vooral Sprietje in spannende afwachtig of het mij gelukt is? 

nee. Dus!

ik heb precies gedaan wat u Sprietje adviseerde maar geen enkel succes. Vroeger had ik geen moeite om de schotel op te zetten Astra1 had ik zo, maar nu. Ik word er moedeloos van.

Toch wil ik niet opgeven, maar vanmiddag had ik het helemaal gehad.

nog een advies?

ik sta voor alles open.

Fijne avond allemaal. Ik ga zitten sacherijnen.

 

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...