Ga naar inhoud


Voortgang balkje


intruder

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort rechtsboven  in mijn TV scherm een  zoekbalkje of voortgangsbalkje een paar seconde in beeld...dan is hij denk in wat aan het zoeken of bijwerken maar ik zou niet weten wat...hoe krijg ik dit weer weg want hier had ik nooit geen last van.

 

Ik draai met de laatste VTI versie op een VU+DUO2

 

b.v.d. voor de info.

 

Intruder

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Afhankelijk van welke plugins (en/of skins) er op staan en welke dan daarbij actief zijn zoeken sommige plugins gegevens op de mount ofwel in het internet.

bijvoorbeeld mediaportal, coverfind en soortgelijke die zoekt bij je opnames de covers op internet

bijvoorbeeld weather plugin, die haalt korte info op over het weer

 

welke er hier verantwoordelijk zijn kan ik je echter niet zeggen want dat is aan jou om even na te gaan bij je geïnstalleerde plugins

in een enkel geval is ook externe EPG zoals EPGshare en de instellingen ervan verantwoordelijk voor lees en/of zoekacties

 

in je thuisnetwerk kan ook zoals iPadawan schreef iemand iets aan het overhalen zijn, streams of sleutels, maar de eerste zal ook duidelijk merkbaar worden bij de zappen en opnemen indien je ziggokaart wordt aangesproken

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Familie kan er niet opzitten want...die zij hier niet....en ik heb ook geen plug-ins geïnstalleerd..maar zal binnenkort alles opnieuw installeren...want hij vertoond wel meer vreemde trekjes!

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...