Ga naar inhoud


Ervaringen team blue


Guide

Aanbevolen berichten


Ik ga/ ging ervanuit dat wie er mee bezig is zelf wel weet waar te vinden.

maar speciaal voor jou het is op gigablue-support.org

Overigens bedankt dat je de moeite hebt genomen de letters mooi groot te schrijven  ik hoefde mijn bril niet te pakken om het te lezen.

 

 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ook ik heb sinds vanmiddag team blue er op staan op de gigablue ultra hd .zat al heel lang te prutsen met de kaart en vond daar de oscam smart kaart plug in ,en werkte meteen na paar dingen in te stellen dus voor mij super software .probleem opgelost 

groetjes uit almelo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
18 uur geleden zei time2party:

Heb de Teamblue 6.1 versie van 22/10/2017 draaien en werkt perfect met Oscam en EPGimport.

Er is net een nieuwe update uit van 8/11.

 

 

Mooi ga mijn quad+ gelijk even updaten.

Het enige probleem is dat ie af en toe vastloopt, meestal bij gebruik van opnames verder mooie firmware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb het image geïnstalleerd op de X3 en dat ging allemaal prima. Het beste is om kaal te installeren, zonder oude settings en plugins vanuit bijvoorbeeld OpenATV. Dat levert nog wel eens problemen op. Na de installatie begon de zoektocht naar een softcam. Die blijkt verstopt te zitten  onder de systeem plugins om te downloaden. Inmiddels heb ik een goed werkende OScam versie r11309 werken. Het image komt stabiel over en is gebruiksvriendelijker dan OpenATV. Dat heeft vooral met de keuzemogelijkheden te maken. Samba werkt beter onder TeamBlue bij de X3. Dat zijn m'n eerste ervaringen.

2017-11-28 16_02_47-grab (1280×720).png

2017-11-28 16_03_54-grab (1280×720).png

  • Like 1

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Iemand een idee hoe je de sneltoesten (rood, blauw, groen en geel) anders kan instellen. Had onder geel altijd mijn taal instellingen, maar daar zit nu timeshift die ik nooit gebruik. Heb in het menu al een andere functie eraan geknupt, maar blijft die timeshift er bij krijgen,

Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MarnixK:

Iemand een idee hoe je de sneltoesten (rood, blauw, groen en geel) anders kan instellen. Had onder geel altijd mijn taal instellingen, maar daar zit nu timeshift die ik nooit gebruik. Heb in het menu al een andere functie eraan geknupt, maar blijft die timeshift er bij krijgen,

 

Is volgens mij geen variable.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...