Ga naar inhoud


Ervaringen team blue


Guide

Aanbevolen berichten

Op 2-4-2018 om 20:19 zei MarnixK:

Iemand een idee hoe je de sneltoesten (rood, blauw, groen en geel) anders kan instellen. Had onder geel altijd mijn taal instellingen, maar daar zit nu timeshift die ik nooit gebruik. Heb in het menu al een andere functie eraan geknupt, maar blijft die timeshift er bij krijgen,

 

Nóg een keer de timeshift functie 'er aanknuppen' in het menu en dan blijft alleen de andere functie over (die jer er aangeknupt hebt)  :-)

 

 

Je kan aan bijna alle toetsen (óók de gele button) functies toekennen door de functie te selecteren en op te slaan. Selecteer je dezelfde functie nóg een keer (procedure opnieuw met dezelfde knop en dezelfde functie), dan schakel je de functie weer uit. Heb je dit gedaan, dan alleen nog opslaan.

Selecteer je meerdere functies aan dezelfde knop, dan komt er een pop-up menu wanneer de desbetreffende knop wordt ingedrukt waar alle toegevoegde functies van de knop in staan en kun je kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

  • 4 weken later...

Krijgt er iemand HDMI-CEC aan de praat met teamBlue? Schijnt ook een gekend probleem te zijn bij deze image.
Zowel opstarten als afsluiten van mijn Sony TV via de HD Quad Plus werkt niet meer, met de vorige image werkte dit gewoon prima.

 

Al verschillende instellingen geprobeerd maar er gebeurd gewoon niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Heb je na de HDMI-CEC instellingen te hebben gewijzigd wel de ontvanger even helemaal opnieuw opgestart, dus niet enigma herstarten maar echt de ontvanger herstarten. Anders werken de wijzigingen niet.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 11 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...