Ga naar inhoud


Zenderlijst onbruikbaar


Andrija

Aanbevolen berichten

Na enkele problemen met mijn cam kaart zit ik nu met een probleem. Heb de laatste versie VTI op mijn box gezet. Oscam butler e.d. alles geïnstalleerd. Boquetten en zenderlijst aangemaakt. Alle draai vervolgens als een zonnetje. Echter wanneer ik de box op standbij zet en weer aandoe is mijn zenderlijst grijs en zijn zenders niet bereikbaar. Wanneer ik mijn backup zenderlijst er weer op zet is alles weer oke. Ook als ik een fastscan probeer zijn de zenders daarna grijs. Vreemd zat de zenders op mijn eutel en astra wel zijn te bekijken. Waarschijnlijk zijn deze niet gecodeerd. Dus toch maar naar de cam gekeken. Deze staat op de laatste versie. Osconbutler vervolgens ingesteld zoals hier eerder vermeld. Echter na enkele seconden staat deze weer verkeerd. Ik kom er niet meer uit. Wie weet een oplossing.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit probleem heb ik al bij VTi gedeponeerd. Het is overigens te wijten aan M7. In de NIT van M7 staat nu 0500 i.p.v. Van 0100. Wat de correlatie is weet ik niet. Ook oudere versies van VTi doen het niet. Ik doe na de FastScan een MultiSat scan van 19.2° en 23,5°. Daarna werkt alles weer. Uiteraard totdat je weer een FastScan doet.

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt bij FastScan de achtergrondscan op 'ja' laten staan!! 10sec nadat hij op standby gaat wordt dan de FastScan opnieuw uitgevoerd :) en ben je terug bij af... Optie op nee zetten dus..

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...