Ga naar inhoud


open haard op je tv


Aanbevolen berichten

hoi,

ik krijg regelmatig de vraag of er op de satelliet ook een zender is die alleen een open haard uitzend.

nu zijn er op eutelsat 7B op 7 oost verschillende radiozenders die als tv beeld een open haard vuur laten zien, maar daarbij is of de radiozender te horen of stilte ingeval van pay radio kanaal

voor diegene die er ook het knetterend geluid bij wil hebben zou ik willen zeggen zet de volgende zender eens op:

11471 h 30000 dvbs-2:
Şömine Keyfi 

  • Like 1
  • Bedankt 1

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


7 minuten geleden zei de vrije fries:

hoi,

ik krijg regelmatig de vraag of er op de satelliet ook een zender is die alleen een open haard uitzend.

nu zijn er op eutelsat 7B op 7 oost verschillende radiozenders die als tv beeld een open haard vuur laten zien, maar daarbij is of de radiozender te horen of stilte ingeval van pay radio kanaal

voor diegene die er ook het knetterend geluid bij wil hebben zou ik willen zeggen zet de volgende zender eens op:

11471 h 30000 dvbs-2:
Şömine Keyfi 

 

0216214758Satfeeds-DX.jpg

  • Bedankt 1
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een Android smart TV is er een app met openhaard functie, of gewoon zo'n goedkope Chromecast in je TV proppen en op Youtube een van de vele full HD Fireplace video's starten.  Dan heb je 8 tot 10 uur een open haard met geluid. En als je bijvoorbeeld een ambilight TV hebt, kun je deze nog mee laten lopen met de vlammen op je TV. :D
Zie bijvoorbeeld https://www.youtube.com/results?search_query=fireplace 

 

 

DM7020S/160gbHDD + DM800/250gbHDD + Visiosat G3D (13,0/19,2/23,5/28,2 ) in cascade met de Triax TD110 + STAB HH120. Schwaiger SF 9000 Satfinder Plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook een vuurtje onder je tv houden, dan heb je een levensechte haard in huis..

Kom op, wanneer je een loopfilm van een brandend vuurtje wilt tonen op je scherm zegt dat al genoeg over de uitzendingen voor de tv en is dat ding dus nutteloos.. Vervang dat ding dan gewoon door een gelhaard of zo.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag een fireplace die op de 'gewone' satellieten van mijn triple LNB zit.

Want ik vind dat eigenlijk wel een mooie oplossing ipv het gesleep met spullen van de Gamma en houtblokken.

 

Heb even gekeken op Youtube. Daar zijn er zat.

Maar SmartTV daarop afstemmen gaat dus niet (meer); er iets met inloggen.

 

En anders moet ik maar zien of ik mijn laptopbeeld op de TV kan krijgen, want dat zou op d'een of and're manier ook mogelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Zunigkyk:

En anders moet ik maar zien of ik mijn laptopbeeld op de TV kan krijgen, want dat zou op d'een of and're manier ook mogelijk zijn.

 

Zoals hierboven al aangegeven: Chromecast.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog wat geëxperimenteerd.

Bij de Sony Bravia moet ik WiFi aan zetten.

Dan in Windows10 een draadloos beeldscherm toevoegen. Je kan kiezen tussen uibreiden/dupliceren.

Je kunt dan wat je in Windows10 produceert zien op je TV.

Heb geconstateerd dat de muis erg vertraagd reageert. Beeldscherpte ivm computermonitor viel me lichtelijk tegen.

Ben niet zover gekomen dat ik bewegende beelden heb geprobeerd te bekijken, maar ik vrees dat de kwaliteit erg matig zal zijn.

Ik geloof dat deze 'techniek' vooral bedoeld is om foto's te bekijken.

 

P.S.:

Heb TV ook via LAN-kabel aan de router zitten, maar heb het via draad nog niet voor elkaar.

Of moet ik eerst een thuisnetwerk optuigen?

Ik heb zo'n bruin vermoeden dat de Tele2-modem/router niet graag meewerkt aan video doorgeven.

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

Waar de open haard te zien was, zijn nu mooie zandstranden te bekijken.

7°E  11471 H 30000 5/6  ID: Deniz Keyfi

0824Satfeeds-DX_2.png

0824Satfeeds-DX_3.png

0824Satfeeds-DX_5.png

  • Bedankt 1
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En open haarden, zelfs in 4k zijn volop te vinden op Youtube.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...