Ga naar inhoud


 refurbished pc


edbe

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Denk aan onze reclame regels!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn heel wat handelaren op internet te vinden voor refurbished pC's

 

de vraag is echter waar ze vandaan komen en of ze ook echt refurbished zijn of enkel leeggeraust met een nieuwe flut-editie van windows erop uit het internet

dan probeer je hem te activeren en je blauwe wonder staat op scherm

Win10_niet.png

 

(als voorbeeld) en soortgelijke meldingen

 

dan ben je weer 20 uur verder door het allemaal zelf te doen...

een refurbished pC is eigenlijk oude hardware die nog net niet niks meer doet maar voor comfortabele snelheid en nieuwe toepassingen niet meer geëigend is.

 

ik had twee jaar geleden heel veel geluk met de HP smallformfactor die ik dan toch weer behoorlijk moest opwaarderen (en de oude periferie kost nog steeds veel geld)

maar hij werkt probleemloos op Linux en op windows 10

 

succes met zoeken

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel de winkel waar ik als laatste iets zou kopen. Die gasten zijn echt veel te duur, vaak duurder dan een nieuwe in de winkel. Die idioten bieden tegen elkaar op en vergeten dat er nog bijna 40% bij komt. 

 

Heb dat nou 3 keer meegemaakt, een motormaaier, een 100V versterker en een gesloten aanhangwagen. Die aanhangwagen was echt een giller, ging voor 4000 weg en daar kwamen de kosten nog bij. Toen heb ik maar een nieuwe voor 3500 gekocht. 

 

Gewoon zelf iets knutselen, is nog leuker ook. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tonskidutch:

dat BVA is net als alle andere sites gewoon een commerciële verkoper,

Ja, daar heb je een punt, niet aan gedacht. 

 

Maar als we er nou een hoop Sat4all'ers mee blij gemaakt hebben. Het waren er best veel. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Iedereen heeft een budget, de een hoger, de ander lager.

Daarom is 2e hands niet per definitie slecht.

 

Het hangt ook een beetje af van wat je met die computer van plan bent.

Zo lang je met die oude computer maar geen risico volle processen gaat controleren en besturen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik het niet mee eens. Refurbished is alles nagekeken en in goede staat! Gereviseerd in het nederlands woord ervoor..... Ik kom hier vaak laptops tegen, 6 tot 8 jaar oud, SSD erin en schone installatie, en werkt prima! Dan ben je voor 200 euro klaar, stuk minder dan een nieuwe. Enige nadeel is de accu.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...