Ga naar inhoud


Problemen met .pdf (leesvolgorde)


Zunigkyk

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goed, voor de mensen die het niet begrijpen een iets bredere uitleg hoe ik aan deze gegevens ben gekomen al had iedereen het kunnen weten er waren erg veel kranten artikelen over verschenen.

 

Niet alleen Kaspersky-software ligt in Amirika gevoelig maar dus vrijwel alle Russische software is, volgens hun, niet te vertrouwen.
En evenals de software worden ook de Chinese telefoons niet vertrouwd zoals de met name genoemde Huawei telefoons.
Vandaar dus dat dat dit weloverwogen onder één kopje genoemd kan worden als het over programma's gaat wat ze in Amerika dus afraden te gebruiken zoals ook die telefoons.

 

En dit begon toen Israëlische staatshackers dit hadden doorgegeven aan de Amerikanen omdat ze zagen, en konden bewijzen, dat de Amerikanen via die software bespioneerd werden.

Belastingaangiftes, maar ook notulen, cv's en nog veel meer privédocumenten van heel veel gewone Nederlanders blijken al tijdenlang online te staan. Een Russische internetondernemer heeft naar schatting ruim een miljoen euro verdiend door het internet 'leeg te trekken' en - soms privacygevoelige - documenten opnieuw te publiceren.

De documenten op deze site lijken daarop te zijn geplaatst door gebruikers, maar dat is nep.

In werkelijkheid zijn deze pdf-bestanden verzameld door een slim computerprogramma.


Inlichtingendiensten VS raden gebruik Huawei-telefoons af

Gepubliceerd: 14 februari 2018 11:33 Laatste update: 14 februari 2018 22:41

Directeuren van zes grote inlichtingendiensten in de Verenigde Staten waarschuwen dat Amerikaanse burgers geen producten en diensten van Huawei zouden moeten gebruiken.

Dat schrijft CNBC.

Onder meer directeuren van de CIA, FBI en NSA adviseren Amerikanen om geen apparaten van de Chinese fabrikant Huawei en telecombedrijf ZTE te gebruiken. Er is bezorgdheid dat informatie van een Huawei-telefoon kan worden gedeeld met Chinese inlichtingendiensten.

 

Voldoende uitleg waarom er ook een telefoon genoemd werd onder deze Amerikaanse afraders?

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
14 uur geleden zei catw:

Dus het werkt netjes en snel maar welke kant op en wat raak je kwijt als je dit gebruikt.

In Amerika geven ze aan dat de chinese telefoons (huawei) en de russiche software niet gebruikt moeten (mogen) worden en bij bedrijven heeft dat gevolgen.

Je mag het niet binnen bepaalde bedrijven gebruiken.

Hier is het mis gegaan met dit onderwerp.

 

Terug on topic,

 

Problemen met .pdf (leesvolgorde)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, wel... wat een reacties.

De Adobe Reader werkt al lang weer.

Ik heb echter nog steeds problemen met 1 site(-publicist, een Rus) die kennelijk zip's soms zo in elkaar steekt dat ik de gecomprimeerde PDF's niet in Temp map kan uitpakken; ik moet ze perse downloaden.

Ik vind het raar, en vooral vervelend, dat de afzender dit afwijkend gedrag op mijn computer kan regelen. Kan goed zijn dat die zip's/pdf's zijn gemaakt met oude of iets afwijkende software. In sommige kringen moet het vooral niet-Windows en free software zijn...

 

Sumatra vind ik geen goed alternatief. Ik hou van muisclickerdeclick, niet van typen, al kan ik me voorstellen dat programmeurs Sumatra wel interessant vinden omdat het goed toegangkelijk is via console.

En die Foxit reader gaat Adobe DC achterna, die wil dat ik documenten maak in the cloud. Heb ik totaal geen interesse in.

Ik wil alleen PDF's lezen, zoals handleidingen. Adobe Reader XI is daar zeer comfortable in met zoeken pagina's en jumps vooruit, terug, roteren, vergroten, naast elkaar... net wat je maar wilt. En dat alles lekker lui met de muisclickerdeclick.

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Zunigkyk:

Sumatra vind ik geen goed alternatief. Ik hou van muisclickerdeclick, niet van typen, al kan ik me voorstellen dat programmeurs Sumatra wel interessant vinden omdat het goed toegangkelijk is via console.

 

Huh? Waar heb je het over? Sumatra vervangt dat lompe Adobe volledig, en meer. En er valt niks te typen. Heb je wel goed gekeken?

 

 

15 minuten geleden zei Zunigkyk:

een Rus

 

Tja

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zunigkyk

Je doet je naam wel eer aan. Je neemt niet eens de moeite om even goed te lezen, reviews op te vragen en je doet aannames die werkelijk nergens op slaan.

Antwoorden op jouw vragen lijken verspilde moeite.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...