Ga naar inhoud


USB STICK 512GB IN EEN SAB TITAN 1 3602


TEUNISSEN76

Aanbevolen berichten


nou... ik heb bij een bekende chinese site een 512gb usb stick gekocht voor  6,30 !!  euro.

Dit kan bijna niet waar zijn, maar ik weet dat je daar zo je centjes terug krijgt als er iets niet klopt.....

Ben benieuwd.   (ik mag de naam niet noemen)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
10 uur geleden zei luisteraar:

waarom zou dat nep zijn? 

Wanneer je nadenkt begrijp je waarom het nep is.

Die machine waarmee je 512 Gig chips maakt komt uit Veldhoven en kost iets meer als een paar centen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Amazon kun je 512GB sticks kopen voor onder de 20 euro, het staat er vol mee dus lijkt het me sterk dat dit allemaal nep is. Ik denk dat ik er ook maar 1 bestel via Amazon voor zo´n 15 euro plus gratis verzending.

 

Daarnaast als een SAB een 512GB HDD kan hebben dan doet deze het ook met een 512GB stick, enkel zijn sommige ontvangers merkgevoelig dus ook met de HDDs.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Eindconclusie van de 512 gb stick (zie bijlge):

 

De stick is inderdaad 512 Gb , maar het grootste deel van het geheugen is niet goed.

Als ik zelf gewoon de schijf vol maak, dan gaat hij na 9gb steeds trager worden , hij geeft dan aan dat het nog dagen duurt.

Met het test programma zie je waarom..

test.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...