Ga naar inhoud


TVV- opnieuw beginnen


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Ik heb nog een TVVlaanderen smartcard liggen, waar ik niets meer mee doe.

Ooit, ong 6-7 jaar geleden deze kaart gekregen van een Belg (in het kader van uitwisseling kreeg hij een werkende tweede CD kaart van mij) en ik kon naar het basis pakket kijken van TVV.

Dit ging 2 jaar goed, totdat de Belg verhuisde, en stopte met TVV. De kaart was binnen 2 maanden niet meer werkend.

 

Al die tijd ligt hij in de kast.

Als Gene 1225 mij een envelop met zijn naam/adres met postzegel stuurt, kan hij deze kaart gratis krijgen.

Verder per PM, lijkt me.

 

image.png.7a19bd6c2d1d6f7e57860477c4fda3e5.png

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


als er een overname formulier bij zou kunnen zitten van die persoon dan is hij nog bruikbaar 

anders word het een ijs krabber helaas 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2018 om 00:13 zei Gene 1225:

Vrt op 1 december stopt met DVB-T

het aspect dat die doorgaan via DVB-T2 is natuurlijk gekend in België toch?

 

je kunt ook een CI+ van TVV krijgen voor je DVB-T2 ontvanger (het zogenaamd AntenneTV)

misschien werkt die nu al in je TV als deze DVB-T2 aankan

 

dus je hebt naast satelliet opties, moet je even de specs van je TV bekijken

aangepast door Tonskidutch

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En tvv antenne zoekt momenteel gratis testers, gratis hardware en 4 weken gratis testen.

Blijf je kijken, betaal je enkel je abbo, maar niet je hardware.

Link kan ik niet plaatsen ivm de boardregels.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei sattv4iedereen:

En tvv antenne zoekt momenteel gratis testers, gratis hardware en 4 weken gratis testen.

Blijf je kijken, betaal je enkel je abbo, maar niet je hardware.

Link kan ik niet plaatsen ivm de boardregels.

 

Toch maar opletten met de kleine lettertjes van deze aanbieding. Ga je na deze test door met antenne tv, heb je een contract van 24 maand aan je been en als je dat zou opzeggen, betaal je de hardware teug al naargelang hoeveel tijd van die 24 maanden je klant bleef. Bovendien betaal je na die ene maand de volle pot.

 

Wil je max één jaar, kan je misschien beter opteren voor de 3 maand gratis aanbieding, interessant als je geen decoder nodig hebt.

 

Dit alles gewoon ter info.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...