Ga naar inhoud


Visio sat big bi


RicardoBelli

Aanbevolen berichten

Hallo forum leden ,ik heb een Visio big bi sat schotel.met de volgende opstelling 9-13-19,2-23,5-28,35 satellieten. Nu zit er inverto black ultra single lnb op 9 23,5 28,35  en op 13 en 19,2 en smalle lnb  .nu is mijn vraag kan ik de  13 smalle lnb vervangen door een inverto black Premium in dit in dezelfde opstelling zodat de 13 hotbirt sterker word.      BVD Ricardo

aangepast door RicardoBelli
Typ fout
Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste RicardoBelli

 

Helaas heb ik je vraag niet eerder gelezen. De 9e en 13e moeten op een afstand van 50mm komen te staan. Met een Inverto Black Ultra op 9e en een Inverto Black Premium Single die slechts een kopdiameter van 49mm heeft, moet dat gaan. Ze kunnen dan niet dichter dan 54mm afstand komen te staan maar die 4mm is goed te doen voor de Hotbird. Ook heeft de Hotbird-lnb voldoende afstand tot de 19,2 zodat hij daar ook ruim van vrij blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké Sprietje bedankt voor het reageren. Jij hebt mij toen ook al geholpen met de afstelling van de Visio big bi.toen heb je voor een smalle lnb gekozen vanwege de afstand.tussen de 9  en 13 .maar omdat ik bij een ander draadje over de wafefield zag dat jij aan gaf dat een inverto black Premium  moest passen ,dacht ik dat het op de Visio big bi ook moest kunnen zodoende. Er zit nu nog de multyconnect in .dus ik ga nu een Premium bestellen .nogmaals bedankt voor de hulp    mvg Ricardo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...