Ga naar inhoud


Triax TDS 80A uitrichten met triax multiblock


Janssen11

Aanbevolen berichten

@bellejt : Inderdaad vindt je de Triax multifeed houders op verschillende schotelshops.

Maar als je dan besteld, blijken het SAB houders te zijn die geleverd worden.

Dit vind ik persoonlijk oneerlijke praktijken.

Als je dan het antwoord krijgt dat SAB Triax heeft overgenomen en de Triax houder niet meer bestelbaar is, stel ik me toch wel vragen als ik de berichten hier lees.

Ik bedoel maar, kan je zulke webshops vertrouwen? (ook als je er bvb. coax kabel hebt besteld)

Heb al slechte ervaringen gehad met netwerkkabels die minderwaardig waren dus vertrouw dit allemaal niet meer.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


24 minuten geleden, Sprietje zei:

Je en dat te bedenken dat de satelliet-tak van SAB een paar jaar geleden gestopt is omdat er geen droog brood meer in te verdienen is.

Ik kan me voorstellen dat met satelliet hardware weinig te verdienen is.

Ik ben nu bezig met een schotel van meer dan 15 jaar oud te vervangen.

Het is niet dat we om de 2 jaar op ons dak kruipen hé.

Zolang het werkt, kijken we er niet naar om.

Het is jammer, want voor mij is dit nog steeds de beste en leukste manier van tv kijken.

Misschien dat er nu nog eens een boost(je) komt, vanwege het niet kunnen doorspoelen van reclame bij het bekijken van opgenomen programma's via de kabel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Janssen11 zei:

Hier hetzelfde dus meegemaakt inderdaad. Bij 4 verschillende zaken. Maar goed uiteindelijk sab rail gewoon prima.

En gebruik je dan dezelfde afstanden zoals hier op de site beschreven?

Ik heb nog 1 optie die ik verwacht.

Als dit ook een SAB is die geleverd wordt, tja dan zie ik geen andere optie meer.

Als deze een Triax is, gaan er toch 2 retourtjes verstuurd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Madridista zei:

Ook hier nu het antwoord dat de originele Triax houders niet meer gemaakt worden.

Blijf het toch een vreemd verhaal vinden.

Ook nu wordt er weer gelogen net als geruime tijd geleden. Ik heb het aan Hirschmann gevraagd en ik kreeg zojuist het volgende antwoord:

 

Beste,

wij hebben deze multiblock nog voorradig en u kan deze bestellen via één van onderstaande verkooppunten .......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...