Ga naar inhoud


Single Quad of Single Quatro ?


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Ik moet een single lnb,( voorkeur voor inverto ), met 4 uitgangen aansluiten op een Spaun 420 uncomitted diseqc switch.

Neem ik nu een Quad of Quatro lnb? of maakt het eigenlijk niet omdat ze toch op een multiswitch aangesloten worden ? 

 

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


30 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Spaun 420 uncomitted diseqc switch.

dan een Quadro, (dus met ingebouwde switch)

Quadro bestaat niet.
- het is Quattro-lnb als je 4 verschillende uitgangen hebt, verticaal lage band, verticaal hoge band, horizontaal hoge band en horizontaal lage band,
- of het is Quad-lnb als je 4 dezelfde uitgangen hebt.

 

quattro--lnb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Gene 1225 zei:

Ik moet een single lnb,( voorkeur voor inverto ), met 4 uitgangen aansluiten op een Spaun 420 uncomitted diseqc switch.

Neem ik nu een Quad of Quatro lnb? of maakt het eigenlijk niet omdat ze toch op een multiswitch aangesloten worden ? 

 

 

Ik snap er niets van. Je gebruikt een uncomitted diseqc switch of je gebruikt een multiswitch maar toch niet beide?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
59 minuten geleden, Gene 1225 zei:

of maakt het eigenlijk niet omdat ze toch op een multiswitch aangesloten worden ? 

Dat hangt af van je gebruikte multiswitch.

De een ondersteunt gewone quad lnbs, andere switches willen een quatro lnb zien.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-10-2023 om 11:09, ceesv zei:

Dat hangt af van je gebruikte multiswitch.

De een ondersteunt gewone quad lnbs, andere switches willen een quatro lnb zien.

 

Op mijn EMP Centauri kan ik via een dipswitch quattro of quad instellen. Zelf gebruik ik uitsluitend quattro's.

 

aangepast door kwetal
onjuiste vraagstelling

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

open daarvoor een eigen topic!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...