Ga naar inhoud


Ontvangst Joyne met 45 cm schotel


uncle

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
Citaat

Mag ik er van uitgaan dat Sprietje zelf ervaring heeft met die antenne?

 

Als dat zo is, is dat in ieder geval een stuk betrouwbaarder dan een dergelijk testbericht ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 minuut geleden zei Michel:

 

Als dat zo is, is dat in ieder geval een stuk betrouwbaarder dan een dergelijk testbericht ;)

In ieder geval zou ik een B&R 43 antenne ook niet in Calpe Spanje proberen. Het valt me op dat de Joyne transponders zo'n 1db onder het signaal niveau van de b.v. Hongaarse transponders zitten. Zuinig hè.

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk schrijf ik niet zomaar wat op. Ik baseer me op feiten.
Wat dacht je van de ontvangst met een B&R 43 in Évoramonte, Portugal. Ik heb de plaats in de kaart gezet en dat valt in het gebied waar Joyne officieel aan geeft dat je een schotel van 60cm moet hebben maar is daar dus gewoon met een B&R 43 te ontvangen. Het betreft in dit geval de zender Eurosport 2 HD, een zender die Canal Digitaal in SD uitzendt en Joyne in HD.

 

Evoramonte_B&R43_Eurosport2_Joyne_bitrate_03102017.jpg

footprint Joyne c.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sprietje:

Natuurlijk schrijf ik niet zomaar wat op. Ik baseer me op feiten.
Wat dacht je van de ontvangst met een B&R 43 in Évoramonte, Portugal. Ik heb de plaats in de kaart gezet en dat valt in het gebied waar Joyne officieel aan geeft dat je een schotel van 60cm moet hebben maar is daar dus gewoon met een B&R 43 te ontvangen. Het betreft in dit geval de zender Eurosport 2 HD, een zender die Canal Digitaal in SD uitzendt en Joyne in HD.

 

Evoramonte_B&R43_Eurosport2_Joyne_bitrate_03102017.jpg

footprint Joyne c.png

 

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje daar twijfel ik helemaal niet aan. Wel vraag ik me af of die beam hier afgebeeld wel een juiste situatie van de werkelijkheid is. Het lijkt wel of het signaal niveau daar groter is dan hier in ons eigen landje. Inmiddels heb ik een Triax 64 cm besteld die ik draaibaar wil opstellen. Ik heb begrepen dat de B&R schotel alleen in zwart te leveren is en dat valt te veel op bij de VvE in mijn appartementje.

aangepast door uncle

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...