Ga naar inhoud


Welke softcam voor CanalDigital Zweden?


Aanbevolen berichten

Alphasat,

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI 

is de handtekening van Sverige en die laat ons juist zien dat alles prima werkt met VTI

mits je niet 100% op de oscam butler vertrouwd kun je dus bij afwijken daarvan je conax kaart prima laten updaten qua entitlements

 

de butler is enkel een hulpje

je moet wel nog zelf nadenken (daarom is het een prachtig topic met heel juiste vragen en constateringen)

misschien moet je een eigen topic starten je probleem op te lossen

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 281
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

in principe iedere maand een update. Blijkbaar pas de eerste van de nieuwe maand...

Uiteraard ben ik ook benieuwd als de maand voorbij is of alles nog steeds gewoon werkt...

Maar dankzij de uitstekende hulp hier werken mijn 3 kaarten prima op de nieuwe receiver... en ik heb alle vertrouwen erin dat het gewoon OK is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, uiteraard, maar steeds met de datum van de maand waarin je bent. De nieuwe maand lijkt pas de eerste van de nieuwe maand te komen.

Dat was een beetje slordig uitgedrukt van me, sorry.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tonskidutch:

volgende tweede maand weet je het

ja was een beetje flauw van mij om te zien of er nog helderheid is

want je hebt al een update binnen, dat bleek uit je eigen bijdrage, dan werkt de oscam config zoals het hoort!!!!!!!!!

 

dan hoef je niet over volgende maand na te denken, die gaat ook gewoon binnen komen mits jij je abo betaald hebt :grin:

 

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Sverige:

in principe iedere maand een update. Blijkbaar pas de eerste van de nieuwe maand...

Uiteraard ben ik ook benieuwd als de maand voorbij is of alles nog steeds gewoon werkt...

Maar dankzij de uitstekende hulp hier werken mijn 3 kaarten prima op de nieuwe receiver... en ik heb alle vertrouwen erin dat het gewoon OK is.

 

Inderdaad Sverige normaal komt er iedere maand een update.

Deze heb ik juist binnen gekregen maar niet met de Oscam via VTI.

Installeer PLI met standaard Oscam en het probleem is opgelost.

Schermafbeelding 2018-08-08 om 21.33.30.png

aangepast door Alphasat
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je vti gebruikt heeft oscam geen enkele config file enkel oscam.server instellen is dan niet voldoende. 

openpli zet wel standaard config files neer waardoor aanpassen oscam.server voldoende is. 

nu hebben we ook het bewijs dat auprovid geen uitwerking heeft Sverige heeft 00000 en alphasat 000001 bij beide zijn de updates binnen gekomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...