Ga naar inhoud


PDF zenderlijst Online tv


dunhans

Aanbevolen berichten

Ik zoek een printbare zenderlijst van het tv pakket van online tv (IPTV)

Ik vind wel overzichten op hun website, maar daar staan de voorkeuzenummers niet bij.

Van het basis HD en/of het entertainment pakket. Heeft iemand die toevallig, anders moet ik zelf aan de slag.........

 

Als ALLE providers nu eens hun neuzen bij elkaar steken en alle zenderlijsten gelijk maken, hoef je als tv kijker nooit meer je favoriete zender te zoeken, want na verloop van tijd ken je die uit je hoofd. En als je dan bij je familie / vrienden / buren of zo naar hun tv kijkt zitten die bij iedereen op hetzelfde voorkeuze nummer, welke providers ze ook hebben.  Ook gemakkelijk bij reclame commercials, Kijk vanavond naar PULPtv op nummer 88 (bijvoorbeeld)

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Online Tv ? Ik denk dat deze lijst niet bestaat, en zeker niet van IPTV. IPTV is een streamingsdienst, en die hebben geen voorkeurnummers, en is bij iedere aanbieder anders.

Tenzij je iets anders bedoeld.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp mijn fout m.b.t. die IPTV provider (had iets beter moeten lezen)

 

maar on1bes is ook fout, in die zin dat je wel degelijk je TV zenderlijst nummers op de IPTV box (van OnlineTV) kunt aanpassen qua volgorde

ik heb er ook een staan met IPTV voor XS4ALL, namelijk de Arris settop box (bij KPN en XS4ALL de meest gebruikte)

 

het is wat minder praktisch dan op een enigma2 box maar het gaat en je hebt dan 4 favorietenlijsten,

- dus moeder kan een aanmaken met eigen nummering

- jij kunt een aanmaken met eigen nummering

en twee overige gebruikers kunnen een aanmaken met eigen nummering

 

vergeet hem niet op te slaan, want dat is me 4 jaar geleden ook gebeurd en kon herbeginnen

 

aanvullend wil ik nog een tip geven, want die pdf van mij als bijlage kun je met pdf2doc omzetten naar een microsoft word document (ook geschikt voor libreoffice)

dan hoef je enkel wat zenders uit mijn lijst aan te passen

aangepast door Tonskidutch
aanvullende tip

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je lijst, ik was verrast dat jouw provider zo veel zenders doorgeeft en ontdek nu dat elke internet provider die tv doorgeeft allemaal verschillende voorkeurslijsten voorziet.

Helaas doet M7/online dat zo,   als je nomaal zapt met CH+ of CH-  kom je heel erg vaak een zender tegen die geen onderdeel is van je pakket. Wilt u uw abonnement upgraden? Ja of Nee

Daarna komt er weer een zender die wel beeld geeft en dan weer eentje niet! OM GEK VAN TE WORDEN!!!

 

Dus dan zal je zeggen, Maak even een favorieten lijstje aan EN HET PROBLEEM IS OPGELOST.

Ik heb dus een favorieten lijst gemaakt waarin ik alle zenders skip die niet in mijn pakket zitten en alle kinder/tekenfilm zenders, alle (dure) voetbalzenders allemaal geskipt....

 

Nou, vergeet het maar, je eigen lijstje kan je alleen gebruiken als je eerst kiest voor : Menu > Lijst en dan op de gele knop favorieten, dan staat links in beeld je favoriete tv gids/lijst.

Maar zodra je weer normaal gaat zappen met CH + of _ dan zit je weer in de ALLE zenders lijst met bovengenoemde ellende

 

Of weet iemand een andere mogelijkheid, om te zappen in favorieten volgorde? Misschien mis ik iets of begrijp ik het menu niet.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt op zo'n Appel tv kastje,  en het heet: Zenterio MZ 100

Er zit precies dezelfde remote bij als van die M7SAT801, maar toch reageren ze niet op elkaar......

20180820_181056.jpg

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de gebruikershandleiding gevonden. 

Het is een M7 MZ100

 

Maar ook daarin niet veel info over gebruik van de favorietenlijst.

 

Zal online eens mailen ( als dat lukt)

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb zoals gezegd een ARRIS box en die had ik ook al in 2014 voor een jaartje

daarmee is het instellen van een zenderlijst heel goed mogelijk, maar dat wisten we al...

 

misschien moet dat zenterio ding nog een firmware upgrade krijgen

we hopen voor je dat het opgelost wordt door Emzeven

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...