Ga naar inhoud


EPG laat maar een uur aan data zien en niet op alle kanalen.


iPadawan

Aanbevolen berichten

Indeed. Ook de CCcam 2.3 en de ouder versie 2.1 geprobeerd.

Ander slot geprobeerd, maar telkens het zelfde verhaal. CD kanalen a no go, en vrije zender prima.

Kaart was gereactiveerd. Ik ga er vanuit dat het signaal is door gestuurd.

 

Na alle films gekopieerd te hebben, ga ik van scratch beginnen, schijf formatteren e.t.c.

Schijf heeft er verder niets van doen, maar ja je weet maar nooit. Beschadigd bestand?

 

Wel zit ik te denken, ik heb een skin vorige week geprobeerd en daar was de keuze m.b.t tot het overslaan en markeren van reclame. Even proberen toch. Skin was knudde, verwijderd en terug naar mijn oude skin. Die geprobeerde skin zie ik nergens meer in het lijstje om het te downloaden. wilde die settings uitzetten i.g.v.

 

Iemand die deze (anti) reclame settings herkent? En weet hoe ze weer in hun default toestand te krijgen?

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei ceesv:

Ik zie geen client in dit overzicht staan.

 

Da's nogal logisch want inactieve clients worden standaard verborgen. Vandaar dat er in de balk 'Clients 0/1' staat. ;)

 

@iPadawan Klik eens op 'Show idle' en controleer of die user overeenkomt met die in Config > DVB-Api vermeld staat. Controleer ook de geldigheidsdatum van de kaart door op CARDOK te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Datum tot in Dec 2018.

 

oscam.cfg uit /rootfs/etc/tuxbox/config/ - Had het eigenlijk ergens anders verwacht

[global]
disablelog         = 1
logfile         = /tmp/oscam.log
pidfile         = /tmp/oscam.pid
unlockparental         = 1
nice             = -10
maxlogsize         = 100
waitforcards         = 0
preferlocalcards     = 2
dropdups         = 0
usrfile         = /tmp/user.log
cwlogdir         = /var/log/
emmlogdir         = /var/log/
lb_mode         = 0

[dvbapi]
enabled         = 1
au             = 1
user             = dvbapi_local.  <<<<<<<< lijkt dus goed1301279598_Schermafbeelding2018-10-21om16_58_14.png.4d88ab51877d47b72c1da3eaf97fd867.png1883718657_Schermafbeelding2018-10-21om16_58_43.thumb.png.ea9a71cd22d10e73f93e79f81f775317.png
boxtype         = dreambox


[webif]
httpport         = 83
httpallowed         = 127.0.0.1,192.168.0.0-192.168.255.255,10.0.0.0-10.255.255,::1
httposcamlabel         = Oscam WebInterface
 

oscam.conf

aangepast door iPadawan

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat erin. Na oscam herstart geen verandering. Alles herstarten? Alleen kan ik de VU+ nog effe niet herstarten want ik ben de opnames aan het kopiëren naar een tweede schijf en de cp (shell/terminal) gaat geloof ik alles weer overschrijven en slaat niet over wat er al gekopieerd is.

 

Zag trouwens in een oudere versie, voordat ik CCcam ging gebruiken dat pmt_mode er ook niet in stond.

 

Terzijde, als dit het zou zijn, waarom zou de CCcam2.3.0 niet meer werken?

 

 

!!!!    Het herstarte van zichzelf, en na bevestiging dat de wijziging erin staat is het resultaat het zelfde.

aangepast door iPadawan

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iPadwan zin in een TeamViewer sessie?

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er op dat de LNB kapot is. Nu wordt de Astra 23B, helemaal niet meer ontvangen en de andere LNB's/Sat's werken prima. Had eergisteren nog maar 60% van de originele waarden, gisteren 30% en nu noppes.

 

Ellende is dat ik indertijd de schotel beetje hoog gehangen heb, 9-10m of zo,  i.v.m een boom. Zal het gaan verhangen, naar een hanteerbaarder plek.

 

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...