Ga naar inhoud


Mutant hd51 start niet op


frekkel

Aanbevolen berichten

Om te beginnen: ik ben een leek, maar zoek wel graag het één en ander uit. Ik ben deze week een Mutant gaan ophalen ter vervanging van mijn rebox8500 die steeds maar weer bleef vastlopen. Bij de persoon thuis werd alles opgestart en liep de box normaal (had weinig draaiuren). Toen ik aangaf dat ik daar gewoon maar mee wil tv kijken (tv vlaanderen) en programma's opnemen heeft hij een hele hoop programma's verwijderd waarvan hij zei dat ik dat niet nodig heb. Ik herinner me kodi, oscam,... allemaal chinees voor mij. Vervolgens heb ik de box in de auto gezet, ben naar huis gereden, waarbij ik de box niet laten vallen heb en heb deze thuis aangesloten. Toen ik hem aanzette liep hij vast op het "booting" scherm. Toen ik hem weer aanzette liep hij terug vast, en zo ging het 10 keer. Beetje gegoogeld en beslist om openpli te flashen (stond er ook op). Tijdens de herstart daarvan ben ik tot aan het instellen van de satelliet gekomen, en toen liep hij weer vast. En als ik nu de stroom er af haal en terug opstart blijft hij gewoon op 'hd51 stb 4k' staan en gebeurt er verder niks. Geen idee wat er aan de hand is, heeft hij teveel files verwijderd, is er een ongunstige vibe in huis waar mijn rebox ook steeds op vast liep,...

Kan iemand zo vriendelijk zijn om mij eens een paar instructies te geven welke de volgende stappen zijn, ik lees iets over bootloader flashen en dergelijke maar geen idee of dat iets zou doen. Idealiter zet ik dat ding in fabrieksinstelling maar zo werkt het niet geloof ik.

 

Met dank

Fred.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laat deze persoon NOOIT meer aan je apparatuur komen,want door oscam kan je TVVlaanderen kijken.

Niet dat dit de reden is dat je box niet meer opstart,maar dit feit zegt al genoeg over deze persoon.

 

Download hier OpenATV,pak deze uit naar een usb-stick.