Ga naar inhoud


ci module werkt niet


Altobelli

Aanbevolen berichten


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

14 uur geleden zei RickBrouwer:

.... Ik vindt het raar dat het niet werkt ik ken mutant boxen door en door en ze werken allemaal op de zelfde manier. Ik kreeg het toen gewoon werkend op mijn Mutant hd2400. Sterker nog iedere dag keek ik vol tevreden naar nl zenders over smartcard met de module in mijn box.. Maar de kans bestaat dat op de nieuwe OpenAtv versies het niet meer werkt en ook weet ik niet of er een nieuwere versie van ci+ helper extenie bestaat! Succes! 

Staat in de feed onder systemplugins.

Of download hem hier

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het kan ook zijn dat door de 'bekendheid' het certificaat door de rechthebbenden ongeldig is gemaakt....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De blauwe SmIT is CI+1.2 en een Xilinx chip. Die werkte bij mij ook niet. De Quantis CI+ 1.3 heeft een Neotion chip en die werkte wel..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 6.2 oudere versie geflasht, alles opnieuw getest met ciplus helper 4.6, geen resultaat. Oranje kaart werkt gewoon in de smartcard reader

Denk dan toch dat het aan de module ligt.

Ik ga nog het eea testen met een andere module (quantis 1.3), die ik even moet lenen van mijn neef

 

aangepast door Altobelli
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in Haarlem. Geen idee waar je zelf woont, maar Noord-Holland is niet zo heel groot. Je mag de bak hier wel even testen met mijn Quantis module...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-12-2018 om 14:48 zei Mimisiku:

Ik woon in Haarlem. Geen idee waar je zelf woont, maar Noord-Holland is niet zo heel groot. Je mag de bak hier wel even testen met mijn Quantis module...

Ik heb de module van mijn neef erin gezet en de box zag de module, maar kreeg geen beeld, alleen geluid.

Ik heb toen mijn eigen module er weer ingezet en kreeg ineens wel geluid maar ook geen beeld.

Na de herstart van de softcam wel beeld, maar stond na een paar seconde weer stil.

Ik heb cccam erin staan, deze heb ik toen verwijderd en heb er oscam ingezet.

Ik had toen geen geluid en geen beeld, ook niet met een softcam herstart.

Ik heb toen de box herstart en had daarna beeld en geluid.

Dus na veel omwegen werkt alles naar behoren.

Dus nu ook met de Smit module.

Dit even ter info.

Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor jullie support.

Een goede jaarwisseling en veel gezondheid in 2019.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Test ook of je kunt opnemen en hoeveel zenders je tegelijkertijd kunt opnemen ( dvb c & dvb s < als je sataliet ook hebt >) 

 

Ik heb in het verleden mijn Mutant hd2400 eens gestest, heb geprobeerd om 1 gecoderdeerde hd zender van ziggo en 3 hd zenders op 3 verschillende tp's op de sataliet tegelijkertijd proberen om te nemen, is mij wel gelukt alleen de gecoderdeerde hd zender van ziggo begon te stotteren en ik had had blokvormingen in beeld... Dus voor mijn box is dit net te veel... Als ik 1 Sat en 1 gecodeerde kabel zender opneem heb ik nergens last van. Misschien wel handig om de manpower van je box te testen!! Maar goed ben blij dat je het voormekaar hebt gekregen!! Leden fijne jaarwisseling alvast groetjes Rick!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En loopt beeld en geluid goed opdit moment???  Ondertieling etc ook in orde bijvoorbeeld op History HD of op Discovery science?? 

 

En heb je nou openAtv 6.2 erop met Ci plus helper v4.6 zoja welke versie van OpenAtv 6.2 heb je erop < van welke maand van dit jaar>  

 

Of als het is gelukt met OpenAtv 6.3 is het helemaal geweldig, dan weet ik dat het bij mij ook nog kan werken... In de toekomst ga ik zeker weer ziggo gebruiken en dan is het urgent dat het op de nieuwste OpenAtv het nog steeds goed werkt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een eerdere versie van open atv6.2 gebruikt begin december, nu als laatste open atv 6.2 van 24 december en die deed het ook.

Ik ga eerdaags proberen open atv 6.3 erop te zetten, kijken of het dan ook werkt.

cccam 232 werkte wel, maar geen beeld alleen geluid en met een softcam herstart wel beeld voor een paar seconde en sloeg dan weer vast, met oscam geen problemen.

Ik gebruik sat (draaibaar) en ziggo.

Met de nieuwe dvb s2x veel multistreamkanalen op 5 west, frans en italiaans.

Ook namens mij alle leden een goed uiteinde, een gezond 2019 en uiteraard veel kijkplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...