Ga naar inhoud


windows10 gratis ervaring?


Hensat

Aanbevolen berichten

Windows 10 is gewoon gratis, ik lees ook berichten dat het niet gratis is. Heb deze ook geïnstalleerd op mijn pc op zolder. Hebben jullie ook wel eens deze windows10 gratis gedownload en is deze helemaal oké? Zelf heb ik maar één minpunt ontdekt en dat is dat een systeem back-up mislukt verder helemaal oké. Wil nu mijn pc in de woonkamer er ook mee opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


19 uur geleden zei Tonskidutch:

activeren van zo'n pakket is de bottleneck (flessenhals)

zonder geldige code heb je een redelijk dood vogeltje geïnstalleerd en meerdere diensten zijn jouw niet toegankelijk

en meer dan een daar van is belangrijk voor de gezondheid van je pC

 

 

ik denk dat dat het geval is, ik mis de programma's windowsdefender en smartsreen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2019 om 15:05 zei Hensat:

Het is de 2e, hulp programma nu downloaden, je kunt hem op een installatie-usb zetten. Je moet licentie hebben maar het werkt bij mij altijd, hij zal wel het één en ander herkennen. https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

 

Doe ook niet anders, Windows 10 Home is gewoon gratis en als je bij de activeringsstatus kijkt is die meestal binnen een paar minuten vanzelf geactiveerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Pionewbie:

Natuurlijk oké, want je kan nog steeds legale Windows 7, 8, 8.1 installaties gratis omzetten naar Windows 10.

Microsoft hangt het alleen niet aan de grote klok.

En het gaat ook nog steeds met een bewerkte licence......updaten en het wordt een digitale licence

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een niet zo legale download van W7/8 die op magische wijze al geactiveerd is en die na de gratis update naar W10 ineens een geldige licentie blijkt te hebben.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...