Ga naar inhoud


Haha, JoyNEE heeft nog niets eens een wikipedia pagina.


Daniel9

Aanbevolen berichten

Wat wel duidelijk maakt hoe belangrijk mensen JoyNEE vinden. :)😀😁

 

Is hier toevallig iemand die daar verandering in wilt brengen? Ik uiteraard niet, tenzij een JoyNEE bash (niet subjectief) artikel op Wikipedia ook mag maar ik vrees van niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


30 minuten geleden zei Daniel9:

Wat wel duidelijk maakt hoe belangrijk mensen Joy**  vinden.

 

Het is geloof ik meer een teken hoe belangrijk mensen Wikipedia vinden, voor dit soort onderwerpen.

De pagina's over DiSEqC vind ik ook het nodige niet van kloppen, maar daar doe ik ook niks aan.

 

Heeft Daniel9 al een wikipediapagina? Dat lijkt me pas belangrijk!

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
6 uur geleden zei Daniel9:

Wat wel duidelijk maakt hoe belangrijk mensen JoyNEE vinden. :)😀😁

 

Is hier toevallig iemand die daar verandering in wilt brengen? Ik uiteraard niet, tenzij een JoyNEE bash (niet subjectief) artikel op Wikipedia ook mag maar ik vrees van niet.

Wanneer ik googel op JoyNee kom ik uit op de site/webshop van een kledingwinkel.

Het maken van reclame is op sat4all niet toegestaan.

 

Dit draadje is of topic.

 

  • Bedankt 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...