Ga naar inhoud


EGP op 1 zender werkt niet goed


Hoogie

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Ik heb mijn VU+ Ultimo 4k een upgrade gegeven naar VTI 14.0.2 en de plugings zijn ook allemaal geüpgraded.

Tot mijn vreugde werkte de EGP op de freesat zenders (28,2 Oost) nu ook naar behoren, op 1 zender na..

Channel 4 blijft enkel de huidige uitzending en de komende (of vorige) weergeven. Channel 4+1, Channel 5, ITV, ITV2 etc, geven wel allemaal de EPG info aan voor de komende dagen.

 

 

Ik heb de EPG database in de gui al weggegooid, en na een tijdje is de EGP database weer vol, maar enkel Channel4 niet dus.

 

Iemand enig idee waar dit aan ligt?

 

Dank!

Ik bedoel natuurlijk de EPG (electronic program guide), typo EGP

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dus het is wachten op iemand die het SKY pakket heeft en die EPG info doorzet naar de EPG import servers?

 

Vreemd allemaal, C4+1 heeft wel de volledige EPG, zal wel aan de HD variant liggen (C4=HD, C4+1=SD).

 

Hopelijk blijft het wel FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als men het EPG formaat heeft aangepast voor enkel de SKY box, zoals destijds canalDIGITAAL deed met mediahighway EPG, dan zul je geen EPG kunnen opslaan

ik zou als alternatief even kijken op die C4+1 en een uur terugrekenen voor mijn opnames op C4 HD

beter kan ik het nu niet maken ;)

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste is m.i. Channel 4 HD nog steeds Freesat aangezien de zender FTA is. De EPG met Rytec EPG is ook in orde.

Blijkbaar is dat niet dezelfde EPG als degene die @Hoogie gebruikt, ook al heet-ie bij mij bij de plugins ook epgimport (OpenPLi 6.2).

Misschien is dat op VTi een andere plugin?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...